Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Velkommen tilbake, Per, Jan, Stein, Bjørn, Marianne, Marit, Merete, Gro og Heidi!
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Det har du nok rett i, til en viss grad og i et visst lag av samfunnet til en viss tid. Resten kommer til å henge igjen med Klara og Edvard, om de har tegn til smak, eller gå for Jeanette og Kevin om de ikke har det - eller ligge lenger foran og i mer outrert Hjørdis-retning. Men ungen her - i et "jeg hater navnet mitt, hvorfor måtte dere kalle meg det"-anfall som åtteåring, påstod at Per og Marianne hadde vært helt supert og det skulle vaffal han bruke om han fikk unger - noe han ikke skulle få.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal i alle fall ikke tilte på ungenes navnevalg sånn som mine foreldre gjorde på mitt. Ingen generasjoner kaller ungene det samme, det er bare å se navnestatistikk på ssb.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg håper at mine barn gjør som oss og ikke døper barna
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Hmmm, åpnet denne tråden og trodde den hadde med kristendommen å gjøre, men det var jammen en tråd om navn gitt Hvorfor dra barnedåp inn i overskriften da, sikkert mange som ikke gidder å åpne den engang... Men du har nok rett ja, navnene går i bølger og har en topp sånn ca annenhver-tredjehver generasjon. Blir spennende å se hvordan det går med alle disse nymotens navnene som er funnet opp nå da, som Kaspian o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå