Gå til innhold

Hva kommer deres barn til å døpe sine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen tilbake, Per, Jan, Stein, Bjørn, Marianne, Marit, Merete, Gro og Heidi!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det har du nok rett i, til en viss grad og i et visst lag av samfunnet til en viss tid. Resten kommer til å henge igjen med Klara og Edvard, om de har tegn til smak, eller gå for Jeanette og Kevin om de ikke har det - eller ligge lenger foran og i mer outrert Hjørdis-retning. Men ungen her - i et "jeg hater navnet mitt, hvorfor måtte dere kalle meg det"-anfall som åtteåring, påstod at Per og Marianne hadde vært helt supert og det skulle vaffal han bruke om han fikk unger - noe han ikke skulle få.

Skrevet

Jeg skal i alle fall ikke tilte på ungenes navnevalg sånn som mine foreldre gjorde på mitt. Ingen generasjoner kaller ungene det samme, det er bare å se navnestatistikk på ssb.

Skrevet

Jeg håper at mine barn gjør som oss og ikke døper barna

Skrevet

Hmmm, åpnet denne tråden og trodde den hadde med kristendommen å gjøre, men det var jammen en tråd om navn gitt ;) Hvorfor dra barnedåp inn i overskriften da, sikkert mange som ikke gidder å åpne den engang...

Men du har nok rett ja, navnene går i bølger og har en topp sånn ca annenhver-tredjehver generasjon. Blir spennende å se hvordan det går med alle disse nymotens navnene som er funnet opp nå da, som Kaspian o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...