Gå til innhold

Dere som har ca 24000 i utgifter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere i lønn??

Fatter ikke hvorfor vi ikke klarer oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ca 800.000 i årsinntekt.

Utgiftene varierer jo med renta, derfor setter vi av noen tusen hver mnd i tillegg på felleskonto slik at vi kan betale større fellesting og betale ned ekstra på lån nå som renta er lav.

Skrevet

hva bruker dere pengene på da? feks, frisør, klær, sminke, elektronikk, osv som ikke alltid er nødvendig er ting som kanskje kan kuttes ned på?

 

Ellers så går det fort penger hvis man handler flere ganger i uka.

 

Vi har vel rundt 30000 i mnd i gjennomsnitt i utgifter, og nå når jeg er permisjon har jeg rundt 20 000 utbetalt. samme med mannen. (ca).

 

her handler jeg som regel 2 ganger i uka ( litt ekstra når det er helg) men ellers er det fint lite av sånne "impulskjøp" som en sjokolade osv.

Skrevet

Før skatt: 700 00 ca.

 

24000 er da uten mat, bensin og annet. Bare faste regninger!

Skrevet

28000 i utgifter og utbetalt 38000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...