Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Bacalao til hovedrett og pavlova med mang og pasjonsfrukt til dessert.. Men hva skal jeg servere til forrett? Vi er 13 til bords, så det må være noe enkelt da jeg må lage 13 stk.
erteposen + 4 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Kan jeg komme????? Mine favoritter:) Jeg hadde vel tenkt litt i spanske baner. Hva om du setter frem et par oster og spekeskinke/pølser, sammen med oliven? Eller en skive tortilla, spansk omelett, på et fat sammen med litt grønn salat? Bacondadler, laget i stekeovnen til så mange, er supermat. 4-5 stk pr. person med litt salat eller gode tomater ved siden av?
~~ElleMelle~~ Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Bruschetta med sånn tomatblanding på toppen og et par skiver mozarellaost til.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Avokado og reker. Melon og serranokinke
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Spekeskinke på toast, eller spyd med spekeskinke og melon.
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Takk for tips! Jeg tror kanskje jeg skal kjøpe olivenbrød og ulike tapendaer som folket kan ha på. Oliven og litt annet snadder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå