mumilotta Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Dette er en sær klage. Den 1 år lange planlagte Tunisia turen gikk i dass for meg- ble syk da jeg endelig ikke var betenkt med og reise.... Fikk magesmerter og og forhøyet crp- to leger sa rett nei til og reise- så her er jeg nå og alle de andre er på turen... snufs....lei meg
Nikki 75 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Kjipt. Men du får det vel igjen på forsikringen? Så kan du ha det til gode, og ha noe å glede deg til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå