prins 07, prins 10 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Vi er så ufattelig trege denne gangen, har ingen alternativer engang... Med storebror hadde jeg det klart omtrent før jeg ble gravid. Har jentenavn da, men hjelper lite med en pjokk i magen:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 5 dager idag til termin. Men navn, nei det har vi ikke bestemt oss for enda. Vi stresser heller ikke med det. Storebror var nesten 14 dager før han fikk sitt navn. Så får vi se når knøttet i magen får sitt.. )
Merry84 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har heller ikke bestemt oss for navn. Vi vet jo heller ikke om det blir gutt og jente, så må uansett se når den kommer! Men vi har noen navn vi er enig om som vi liker, men det er jo ikke sikkert noen av de vil passe til den babyen som kommer ut! Så vi tar det når den kommer!
lille frø, mor til to Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, vi føler vi må se den lille først.
Trultetryne Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har jentenavnet sånn omtrent klart, men guttenavn sliter vi med. Jeg hater sånne klissete moderne guttenavn
second_time Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har funnet navn :0) Men det kan hende vi ombestemmer oss når vi får møte babyen. Det blir Olava hvis det er jente og Storm hvis det er gutt. Vi har Stefan, Ylva, Vebjørn og Tord fra før :0)
Tigerpote Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, vi har funnet navn, hun skal ha to navn. Tror det kommer til å passe perfekt. Det ene navnet bestemte jeg meg for for ca. 4 år siden:) Har alltid trodd at jeg skulle få ei jente, og det gjør vi:)
LisaColli Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 første gangen vi fikk barn, hadde vi to alternativer klare da hun ble født, og tok det som passet best. hadde vel hatt navnene klare siden uke 17 eller noe denne gangen har jeg mange navn på lista mi, men sambo er derimot ikke enig i flere enn to. dvs vi har ikke kommet noen vei :S 4 uker til termin men det faller vel på plass når vi får se henne, håper jeg:)
mille trille Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 nei har ikke funnet navn enda, synes det er skikkelig vanskelig med guttenavn! vi har noen potensielle, men har ikke klart å bestemme oss.
Kongeørna Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Krangler friskt om navn her hjemme;) Har mange gode alternativer. Men jeg kan ikke fatte at det er mulig å bestemme seg før barnet har kommet ut, vi må se henne først! Hadde mange alternativer før guttene ble født også, men navnet falt på plass først da vi de var født.
Mammaioktober Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Vi er endelig enige :cD Vi har kranglet og kranglet, noe helt syykt, men nå er vi enige, og det kjenns bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå