Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jo, når man laster det ned fra rett plass..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 ahhhh... Har visst lastet ned fra feil plass jeg da.. får beskjed om at prøveperioden er over og at jeg må betale..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Du har sikkert lastet den ned fra avast.com og der er det kun prøveperiode som er gratis.. Tror du finner avast gratis på www.hippofile.com evt pirate bay om du bruker det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Da får jeg heller prøve det.. Tusen takk!!! ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå