♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Det har gått sååå fort disse ukene... Husker fra første svangerskap at jeg telte jo dagene og ukene hver dag og det gikk sååå seint.. Men denne gangen går det jo såå fort, for mest ikke med meg åssen uke jeg er i.. ) Men er i dag i uke 28, så i morgen flytter jeg inn på 3 trim. Der alt dreier seg om slimpropp, vannavgang, kjerringråd +++ blir morro ) Ønsker alle sammen lykke til videre i svangerskapet og kose dere massse ) Klem fra
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 heldiggrisen. Lykke til videre. Du er jo snart i mål. Kommer ikke etter før om 5 laaange uker...
2tettebabyer Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 jeg kommer etter på søndag :-) Herlig at tiden går fort :-) Siste etappe nå og lyke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå