Gå til innhold

Min siste dag her inne :))


♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått sååå fort disse ukene...

 

Husker fra første svangerskap at jeg telte jo dagene og ukene hver dag og det gikk sååå seint.. Men denne gangen går det jo såå fort, for mest ikke med meg åssen uke jeg er i.. :))

Men er i dag i uke 28, så i morgen flytter jeg inn på 3 trim. Der alt dreier seg om slimpropp, vannavgang, kjerringråd +++ blir morro :))

 

Ønsker alle sammen lykke til videre i svangerskapet og kose dere massse :))

 

Klem fra

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) heldiggrisen.

 

Lykke til videre. Du er jo snart i mål.

 

Kommer ikke etter før om 5 laaange uker...

Skrevet

jeg kommer etter på søndag :-) Herlig at tiden går fort :-) Siste etappe nå og lyke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...