Gå til innhold

umm skummelt.. noe skjedde her...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og snuppa har akkurat våknet og vi sitter og ser på tv, vi snur oss bort fra tven i to minutter og hører at tv´en går av, uten at noen av oss har tatt av tv´en... Så greit nok, jeg tar på tv og går inn på kjøkkenet der sto kjøleskapsdøren vid åpent, hadde akkurat vært der inne og lukket igjen kjøleskapet etter meg og nå var den vid åpen?

Så går jeg inn i stuen igjen sitter meg ned og ser på tv, hører en høy lyd, viften har gått på kjøkkene helt av seg selv???!

Den sto på full styrke.. og da må jeg inrømme jeg synes dette var litt skummelt!! Alt dette skjedde for 10 mn siden:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du bør ringe en elektriker?

Skrevet

hehe, slenger meg på den, ring en elektriker,) Kanskje el-aperatene dine begynner å bli gamle? Hvis foringen i kjøkeskapsdøra er slitt, kan den fort gå opp av seg selv, og er koblingene i TV og vifte litt alitne kan de skru seg av og på av seg selv! Og dette kan være brannfare pga kortsluttning... Så sjekk med en elektriker før du bestiller en klarsynt;)

Skrevet

har en kompis som opplever det samme..

stereoannlegget slår seg på midt på natta osv.. han tror at enten er det magnetisme (om dette går ann, kan det være usunt?)

eller så er det et spøkelse :)

Jeg utelukker ingen av delene jeg, og er åpen for alle forslag :)

Skrevet

...hvordan kan en kortslutning skru ting PÅ? Trodde hvis noe kortslutta så fòr strømmen....

Har mye sånn sjøl, og har ikkje elektriske problemer (helt nytt anlegg...min far er elektriker i tillegg og har sjekka hele leiligheten)

Min tv skrudde seg på her ei natt.....og gikk ikke an å slå av...måtte ta strømmen..... Men ingenting galt med tv'n....

Men så klart!!! Bedre å sjekke én gang for mye enn én for lite! Ring elektriker og spør i det minste!!!

Skrevet

Å så skummelt! Jeg tror det finnes spøkelser, så den dagen noe slikt skjer i mitt hjem, pakker jeg alle ting og finner et nytt hus:P Er livredd for ting som ikke kan forklares på en naturlig måte. Så sjekk med en elektriker.

Skrevet

Hvorfor opplever aldri jeg slikt? Jeg har aldri sett så mye som en liten skygge engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...