Gå til innhold

Rier som stopper opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt rier med 10 minutters mellomrom i 3-4 timer i natt. Nedtrykk og mensmurringer. Det stoppet opp og nå føler jeg ingenting.

Noen med erfaring på dette? Hvor lenge måtte du vente før neste omgang med rier kom? Dager, uker?

Er 37 +5.

:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det nok desverre ikke rier du hadde, rier slutter ikke før ungen er ute. Men du hadde kynnere(eller noe JEG kaller for maserier) det er forberedende til fødsel og jeg har det hver kveld nå(har 1 dag til termin) og det begynte ca i uke 37.

Det positive med de er at livmoren er godt forberedt og hos meg varte 1.fødsel bare i 9 timer(alt i alt). så jeg vil tro at det har en del å si på lengden av fødselen.

NEgativt: man sover dårlig og ligger og kjenner etter :P

Skrevet

Takk for svar! Jeg har blitt satt igang tidligere, så jeg aner ikke hvordan forløpet kommer naturlig. Jeg umiddelbart assosierte det med rier. Ja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet :)

Skrevet

altså det KAN utvikle seg til å BLI rier men hvis du sovner så er det bare kynnere:P(og som alle sier: du er IKKE i tvil når du får sikkelige rier....det er VONDT!)

Du må nok desverre regne med at det fortsetter og spesielt når du nærmer deg termin vil du nok sitte og telle rier ganske mye:P(hvis du er like tålmodig som meg).

Lykke til=)

Skrevet

Jeg klarte ikke å sove. Det var ubehaglig. Husker det som tidlige rier på sykehuset når jeg hadde fått medisiner som skulle igangsette fødsel. Men tror nok nå at det var maserier som du skrev.

Ja, rier er vondt. Kjempe vondt... aiaiaiaia :)

Lykke til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...