Gå til innhold

Noen gravide fra Drammen / Lier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er gravid og har termin i juni

Har en nydelig gutt på 10mnd fra før

Noen som venter barn til sommern som bor i Drammen/Lier området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er ei jente fra konnerud i Drammen som også har en liten gutt på 11 mnd fra før:)og venter barn i juni:) Jeg er 26 år.... Hvor gammel er du? bor du i Drammen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Åssiden :) 26 år jeg og. Så moro at vi er flere fra Drammen ja! Vi får prøve å få til et Drammenstreff etterhvert :) Kanskje er det noen av oss som faktisk kjenner hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg er også fra Drammen :) Bor på Konnerud, er 30 år og har ei datter på snart 5 år! Meldte meg inn er i dag....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro det er flere fra Drammen. Vi bor på Åskollen.

Kanskje vi kan få til et treff når det nærmer seg, dele erfaringer og tips :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe atig at det er flere,da hadde det jo vært utrolig moro og møttes sånn etterhvert:) som det skrives kan det jo hende vi kjenner hverandre ja,jeg selv er jo opprinnelig fra Åskollen og har bodd på Konnerud de siste 9 Årene:)ikke noe særlig og legge ut navn her kanskje,men blir så nysgjerrig på hvem dere er....de fleste har kanskje Facebook:) go bedring til alle dere som måtte slite med kvalme,selv er jeg suuper kvalm;((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi kommer nok til å bli et nervepirrende første møte :D Men moro! Gleder meg skikkelig til å møte andre med mager etterhvert :) Men det er kanskje greit å vente til vi ihvertfall er over de magiske 12 ukene alle sammen? Så er sjansen litt mindre for at vi "mister" noen underveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...ville bare si ifra om at jeg har forandre nick navnet mitt...det er jeg som hadde C+V+M+?...

 

Hadde vært kjempe gøy om vi hadde fått til å treffes engang...men sikkert lurt å vente til første trimester er over...etter nyttår engang kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håper alt står bra til med dere :)

Formen min er fin, ikke kvalm eller noe...

Hadde vært kjekt å møtes etter nyttår ja..

 

Ha en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

32 år fra Lier her. Er innflytter, så jeg møter gjerne nye mennesker i samme situasjon :o) Ingen barn fra før og beregnet termin er 29. juni :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei

Dytter denne samtidig som jeg snart kan kalle meg Drammenser... Det ser ut til at vi kommer til å kjøpe oss noe i Drammen så fort som mulig. Siden jeg ikke kjenner så mange i Drammen så hadde det vært veldig hyggelig å treffe noen i samme situasjon. Noen som vil bli med på et treff eller? Kanksje en gang i midten av januar når det har roa seg litt etter jula?

 

Er forøvrig 28år, gift og venter første 22 juni.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...