Twintipp og himmelblå Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Allerede noen som har begynt å spørre hva gutten på 3 1\2 år ønsker seg. Jeg har lyst til å ønske ham noe som "varer" litt.. kanskje lego. Hva leker deres gutter på 3-4-5 år med?
lille je Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Vår treåring har vi ønsket flere skinner til Brio-togbanen, flere tog og vogner, samt bøker, "klassikere" som Kardemommeby osv. Han har nesten bare pekebøker, så det er vel på tide å oppgradere:). Vi ønsker oss vel egentlig IKKE flere biler eller traktorer:) I allefall ikke mamma'n:D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har ønska klær bl.annet.. For han er over i ny str nå, og trenger alt nytt.. Ellers så har vi ønska alt som er av biler siden han er så glad i det.. Deler til togbanen.. Duplo.. Bøker..
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Biler ja.. Tell me about it! Er rene parkeringsplassen på Gardemoen her hjemme. Min liker å spille spill og slikt, men ellers går det stort sett i fotball og hockey.. All day long! Men, tenker å ønske ham noe aktivitetsleker nå.. med litt mål og "mening".
prekæs Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Han skal få skikkelig gitar og mikrofonstativ. Han ønsket seg samtidig bass og trommer til resten av bandet fra barnehagen:) Han spiller gitar på alt fra fluesmekkere til skohorn og feiekoster, så det er nok på tide. Moro å se om han kan lære noen grep. Det tror jeg forresten, musikk ligger i genene:)
Hyacinth Bucket Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Til sønnen min på snart 3 blir det kaptein sabeltann ting. Skipet, sverd og hatt er høyt på listen. Parkeringshus, bilbane, brannstasjon, heisekran,en skikkelig sovepose og mer duplo er også med. Til mini på snart halvåret ønsker vi oss fisher price learning home, peek-a-blocks, og klær. Må komme på noe mer...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 her blir det ny Stokke tripp trapp stol, duplo, dokkevogn, dokke på ønskelisten så langt... Kommer nok på mer etterhvert ) ennå ei stund til...
Brillefint - Jadda! Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Min blir 1 over jul så det er neppe så nøye hva som er i pakkene for hans del:) Kommer til å ønske ullklær og joggeklær. Av leker ønsker vi duplo tenker jeg. Og bøker. Også et sånt bankebrett!
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Vår gutt som blir 5 år rett før jul ønsker seg lego, playmo (særlig sjørøver-ting;-)), leke-verktøy, bøker, lydbøker/eventyr og bakugan. Ellers har jeg sagt at vi ønsker oss ull,fleece og barnehageklær til ham - får aldri nok av det. Jenta på rett over 2 år liker å leke med dukker, duplo, vesker og Little People fra FF - så tror vi skal kjøpe henne noe mer LP eller dukkevogn. Ønsker oss også ull, fleece og bhg-klær til henne.
Gemini77 Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Min gutt på 3,5 år (blir 4 i februar) ønsker seg følgende til jul: -sykkel uten støttehjul -slalomski med utstyret som medfølger -sparkesykkel uten støttehjul som han selv sier. Altså med kun et hjul foran og et hjul bak. -pokemon kort og figurer -bilene i filmen "Cars" -Captein sabeltann sengetøy
erteposen + 4 Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Lego, togbane, gormitti og sånne teite bakuba? baller. Lego og brio liker jeg best:) I år har jeg ønsket oss hobbyutstyr fra panduro. Skjærebrett, maleskrin, farger, pensler, akrylfarger, mønstersakser, prosjekt osv. Kostymer er også ønsket, og vi har laget en kasse under trappa med starten på kostyme avd. Fikk fem gamle hatter av naboen som jeg henter post til, og det er stor suksess alt!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 Jenta mi på 3: ulltøy og penger...kommer ikke på noe annet... Jenta mi på 1: Dukkevogn (hun er veldig glad i storesøster sin dukkevogn men er litt for liten enda siden hun ikke går), penger... Ellers er Lego eller duplo alltid bra...samler jo på det de fleste:))
mamman t go`gutta Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Gutta her har det de trenger av klær og leker, så i år tenket vi å ønske opplevelser til de. Feks; teaterbiletter, biletter til lekeland, svømmehallen, kino.... så har de noe å glede seg til på nyåret.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 til vesla på 2 ønsker vi klosser, mikkemus klubbhus aktivitets hus, litt klær(men hun fikk så mye til bursdagen i august... ellers vet vi ikke så mye mer, forskjellige leker. hun skal få seng av oss så noe leker må hun jo få.. hun vil helt sikkert å kitty leker også.. hehe, hun går helt bananas når hun ser noe kitty i lekebutikken
piano♫ Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Lillemor på 2 mnd: Klær, gjerne ullklær, bl.a. nøstebarnkjolen... Midi på 4: Lego, spill (eks billedlotto og andre "lærespill"), ulltøy, bokhylle Maxi på 6: Mer avansert lego, ulltøy, bokhylle, matte til rommet hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå