Gå til innhold

VANNKOPPER I VOKSEN ALDER.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har hatt det? Jeg tror jeg har fått vannkopper da barna i omgangkretsen har fått det. Har hatt de før så dette er snodigt! Ble dere skikkelig dårlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får dessverre vannkopper to ganger, vet om flere som har hatt det.

Jeg hadde det for første gang når jeg var voksen og jeg ble ikke veldig dårlig. Jeg fikk maaaaange prikker og klødde så jeg trodde jeg skulle bli gal. I tillegg hadde jeg litt feber noen dager. Det verste var at det var midt på sommeren og kjempevarmt ute, men det slipper hvertfall du:-)

Man kan være uheldig å bli ordentlig dårlig hvis man får det som voksen, så pass på å ta det med ro og slapp av så mye du kan.

Skrevet

Oldefaren min hadde det mange ganger, så man kan ha det flere ganger. Har aldri hatt det selv, og håper jeg slipper!

Gjest sug lut
Skrevet

Kjenner flere som har hatt det som voksne (20-40) og de har blitt elendige - kjenner ingen voksne som har fått det lett, for å si det sånn.

Blir kløa alt for gal kan du ta allergitabletter (om du tåler det).

Skrevet

Gubben min fikk vannkopper da barna fikk vannkopper enda han hadde hatt det som liten. Han ble skikkelig dårlig og måtte sykmelde seg fra jobben.. Barna klødde og hadde ikke matlyst, mens han lå rett ut og orket omtrent ikke sitte oppe engang og hadde feber...

Skrevet

Oi. Har ikke feber og føler meg egentlig i super form. Har mange prikker på kroppen da som KLØR! Har ikke fått noen i ansiktet enda (BANK I BORDET)

Skrevet

En kan få det flere ganger, ja. Dette bekreftet legen da ene ungen min hadde dette. Men etter det jeg forsto, så får en det ikke like kraftig om en har hatt det før.

Dess eldre en er dess sykere bruker en likevel å bli av slikt. Men alle regler har unntak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...