Gå til innhold

Kommer tante rød snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere her inne som venter på tante rød.

Har selv ikke fått mensen enda, og har nå gått 9 dager over...

Venter litt med å ta en test, for det er så nedtur når den blir negativ!

Begynte prøvingen i mars, så kanskje jeg blir gravid nå:)

Kjekt å følge andre her som opplever det samme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende :)

Jeg venter selv, men er mere nervepirrende skrekk enn forventing. Har to under to, så er vel ikke akkurat det jeg trenger da :P

Er tryggest å vente litt til, så e rman helt sikker når man tar testen.

Med nr to så kom det ikke utslag på noen test: blodprøve eller urin før jeg var i uke 10. Jeg visste jeg var gravid, mens leger og sykepleiere bare lo av meg når prøvene kom tilbake negativ..

Skrevet

Ja, det er det! :)

Det blir vårt første barn, så det er egentlig litt nærvepirrende skrekk her også, selv om det er planlag. Ser det er mange som har prøvd i flere år, så håper jeg er heldig:)

Er det, ja. Det er det som er så kjipt med å gå å vente. Føler på meg at det vil ta laaang tid før hcg nivået gir utslag. Uke ti er det jo enda en stund til...

Uff, tåpelig av dem å ikke ta deg på alvor! Jeg har følt meg gravid i noen mnd nå jeg (oppblåst så det holder, hehe. ser nesten gravid ut). Da jeg sluttet på p-pillene i mars, gikk syklysen min sine egne veier... Men de siste mnd har den vært nogelunde stabilt, så håper mesen forblir borte!

Skrevet

Første barn og alt, ja det er veldig spennende.. :)

Prøvere er heldig sånn sett, dere øsnker barnet så sterkt at dere får med dere hvert øyeblikk, og ser for meg at dere setter mer pris på graviditeten.

Når jeg ble gravid med første var jeg i fulls ving med sykepleierutdanninga og bare 19 år. 7.5 mnd på vei var jeg ute i sykehjemspraksis, så graviditeten gikk meg hus forbi egentlig..

Lykke til med prøvingen iallefall. Skal huske nicket ditt så jeg kan følge med om det går din vei dette her, og det gjør det nok helt sikkert skal du se :)

Skrevet

Hehe. Vi har ikke noe hast, men det er noe med det når vi har bestemt oss for å få barn, så blir man så utålmodig!

Det kan jeg skjønne! Ikke noe moro å stresse igjennom utdanning, med svangerskapet på slep når en er 19 år i tillegg.

Jeg er ikke mer enn 21, så fortsatt "ung", men det passer oss bra nå:)

Jo, takk for det. Du får gjøre det, så skal jeg gi oppdateringer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...