Gå til innhold

Jeg synes egentlig dette var litt rart.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har vert sammen i 2 år, jeg er ingen snoker, og det som er hans får være hans. (mail, tlf osv)

Men i går så skulle jeg på jobb på kvelden, og han være hjemme med vår felles datter og min sønn fra tidligere på 6. Vår datter hadde hatt en vanskelig natt så jeg sov litt på dagen. Før jeg la meg ba jeg han sette min tlf til lading, fordi den var helt tom for strøm. Jada, det skulle han gjøre.

Ca 1 time senere sto jeg opp og gjorde meg klar, i god tro på at tlf. min ladet. 10 min før jeg skulle reise spurte jeg hvor den var "nei, den ligger vell der du sist la den" Hallo?? Du skulle jo lade den?! Det hadde han jo glemt. Helt ok egentlig, ikke noe å bli hysterisk for.

Så jeg spurte om jeg ikke bare kunne låne hans tlf, også kunne han ha min? Så jeg fikk sagt natta til sønnen min og så jeg var tilgjengelig om det skjedde noe.

DA ble han sur, for at jeg måtte klikke sån osv... Om det var en plan jeg hadde lagt for å snoke på tlf hans, og jeg skulle faen ikke låne hans. Nei, da fikk jeg klare meg uten tlf...

Så jeg dro jo på jobb jeg da, uten tlf.

Har enda ikke helt klart å "legge dette ifra meg" Synes det var en kjempe rar reaksjon? Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kunne låne tlf hans, og hvorfor han ble så sint...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig reaksjonsmåte.

Det er sånn jeg tar han min på når det "er noe", og noe av grunnen til at jeg sitter her rmistenksom og ikke klarer å riste det av meg.

Skrevet

Kanskje ikke noe trøstend eord å komme med, men ja jeg syntes det var en litt voldsom reaksjon over noe så lite... Min første kjæreste, notorisk utru i alle år, var slik... Tok han på fersken når han la igjen tlf sin hos meg, og jeg leste mld hans..

Mannen min idag og jeg byttelåner tlf konstant..

Skrevet

dette var trist å lese. men jeg må bare være ærlig med deg å si , det ser ikke akuratt bra ut. det var slik jeg tok min eks også... desverre.

selv om det kansje ikke er så bra, du skulle kansje snoke ltt ??

stygt å si det. men etter den reaksjonen så tror jeg i alle fall ikke du ville fått et ærlig svar om du spør.

jeg og mannen min vi bruker hverandres telefoner helt uten problemer. slik det burde være....

føler virkelig med deg HI.

håper at han bare er teit å ikke utro mot deg. er jo en sjans for det å.

klem

Skrevet

Skjønner ikke problemet her...! For det første, hvorfor tok du ikke bare med tlf + lader når du dro på jobb?

Hvorfor skulle han ha din telefon som det ikke var strøm på når du fint kunne ladet den etterpå?

Kan godt virke som at du ville straffe ham ved å ta tlf hans- derfor ble han nok ganske sur og reagerte som han gjorde.

Her ganske hull i hodet å kreve at du skulle ta med hans tlf - fort gjort å glemme å sette på lading etc.

Du trenger nok ikke å bekymre deg!!

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke den store greia.

Jeg og samboer pleier å bytte batteri hvis det er noe, men vi har like tlf da.

Hadde aldri kunne tenkt meg å byttelåne tlf. Våre telefoner er våre private,

Skrevet

Hallo!! Opp med øynene! Om man ikke får se/låne tlf til samo, da er det noe feil!

Skrevet

Ikke rart det florerer med utroskap, om de fleste er så naive som endel av dere er!!

Skrevet

Noen ser jo på tlf sin som veldig personlig, og det er helt ok. Han har alltid, siden den dagen jeg traff han vert typen som har den med overalt osv... Og det har helle aldri plaget meg, det var heller ikke jeg som gjorde dette til en stor sak.

Jeg spurte helt enkelt, og hadde han sagt nei på en skikkelig måte, hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. Det var den litt hysteriske reaksjonen jeg syntes var merkelig.

Joda, kunne tatt med laderen, men så langt tenkte jeg ikke:)

Han har ikke hatt tid å være utro da, kan ikke skjønne når han skulle fått til det. Så det tror jeg ikke han er, men begynte å lurte på om han skjulte noe....

haha, som straff for min misstenksomhet dukker det vell opp ringer, eller en koselig feiring av 2 års dagen:p

Synes jo ikke jeg lager en kjempe sak, bare nyskjerrig på hva andre tenkte om dette:o)

HI

Skrevet

Tviler på han er utro, tror typen min også hadde blitt litt sur hvis jeg skulle "straffet" ham med å ta hans tlf hvis han hadde glemt å sette min på lading!

Det har ikke noe med å være naiv å gjøre, sier bare at en skal være forsiktig med å bli mistenksom over en så liten sak.

Skal du tro han er utro trenger du vel mer enn 1 hendelse - og gjerne noe som er litt verre enn dette.

Mange paranoide damer også her på forumet tror jeg, hehe. Mener ikke at du er det da HI.

Skrevet

Hvorfor ladet du ikke tlf din selv før du gikk og la deg? Men jeg syns han overreagerte litt her. Greit at tlf. skal være litt privat, men om han ikke hadde noe å skjule, så hadde han nok ikke reagert slik. Blitt sint, fordi det var han som glemte å lade tlf. din.

Skrevet

Hun spurte jo ikke bare om å få låne tlf hans bittelitt, var snakk om å bytte tlf den dagen. Syns det er litt drøyt når hun kunne bare tatt med laderen + tlf på jobb!

Overanalysering spør du meg.

Skrevet

Hadde han IKKE hatt noe å skjule hadde du uten en mine fått låne mobilen.

Skrevet

Jeg spurte om vi kunne byttelåne,ja....

SPURTE, verken forlangte eller prøvde å straffe han.... hehe

Jeg kommer ikke til å prøve å snoke på tlf hans, og jeg tok det opp med han i dag.

Han hadde bare opfattet det som et krav, ikke no mer enn det. Unnskyldte seg og tillbø meg å se igjennom tlf om jeg ville, det takket jeg nei til. Kan ikke ha et forrhold om jeg ikke kan stole på han;);)

Men han var helt enig at han ikke trengte å bli så sur:p

HI

Skrevet

ugler i mosen...hadde mannen min reagert på samme måte hadde jeg blitt meget overrasket, og mistenksom

Skrevet

Trenger ikke å være noe alvorlig bak det..

Jeg har ikke villet lånt bort tlf min med mindre det var KRISE :P dett fordi jeg ikke klarer meg uten mobilen :P hehe.. og fordi jeg har mld fra venninner osv som jeg ikke vil kjæresten min skal se. Handler ikke om oss eller han, eller noe sånt, men det er venninne prat som jeg ikke vil at han skal se. De forteller jo MEG ting som de sikkert ikke vil at han skal se..

men jeg er enig i at reaksjonen hans var overdrevet, men kanskje han hadde en dårlig dag. Da kan jeg også fyre meg opp for ingenting, men jeg ber om undskyldning og sier det rett etter jeg har blåst fra meg noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...