Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Ei jeg kjenner driver og forteller vennene sine at den 10 år gamle datteren hennes har mensen. Jeg føler at det blir feil av henne og gå rundt å fortelle folk dette. Hadde jeg vært i den alderen hadde jeg ikke likt at alle venninnene til moren min visste at jeg hadde mensen. Blir det feil av meg å tenke slik? Jeg føler iallefall ikke at det er passende at mine venner får vite at min datter har mensen når den tid kommer... Det er rett og slett personlig
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Tja. det er slikt jeg kunne snakket med mine venninner om. Feks hvordan "takle" den dagen det kommer osv, hvordan jeg reagerte osv. Men jeg opplevde en gang at min mor hadde snakket med en klassevenninnes mor om personlige ting om meg. Og senere hadde denne moren fortalt dette til datteren sin, mens mamma ikke hadde nevnt noe til meg, hverken om samtalen eller klassevenninnen, og det ble veldig feil. Så jeg vil tro det kommer litt ann på!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Kommer jo veldig an på om det er gode bekjenter eller gode venninner. Er det gode venninner så ser jeg ikke noe galt i det.. Hvis hun står i kassa på rema med en pk bind, og prater løst og fast med en bekjent om at dete r til datteren så hadde jeg nok reagert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå