Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jobber litt som vikar i HVPU systemet, ble litt overrasket over at en del av de er så tafsete. Som regel så reagerer vi kontant og forklarer forsiktig (noen er litt sårbare) at slikt gjør man ikke. Det er ikke alltid jeg orker å reagere, spesielt ikke når jeg er sliten og mere opptatt av å få de til å legge seg fordi det er sent. Kan jeg på noen som helst måte få problemer for dette? Er jeg pliktig til å reagere så raskt som mulig?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hun snakker om at beboerne der hun jobber tar på henne, tafser...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg hadde aldri i livet hatt en sånn jobbb Noe så grusomt !!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Du er vel ikke pliktig, men det kan jo kanskje være litt kjipt dersom andre ansatte som sier nei får høre av beboerne at de får lov til å ta på deg..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg snakker om psykisk utviklingshemmede beboere, enkelt av de er sex fikserte og skal alltid klå på brystene mine. Er litt usikker på hvor hardt jeg skal reagere. Det er ikke alltid jeg orker å ta opp kampen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Egentlig en veldig fin jobb, som gir mye. Dessverre er det enkelte som ikke forstår grenser. Ingen av de er farlig. Derimot så er det noen som klår, spesielt når jeg skal hjelpe de i sengs. Om jeg skal ta vekk hendene å snakke med de hver gang det skjer, så blir jeg aldri ferdig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Har dere ikke fått noen beskjed om hva dere skal gjøre i slike tilfeller? De som gav deg jobben var vel klar over dette og burde fortalt deg hva du skal gjøre når de klår på deg.. Synest hvertfall jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå