Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Jeg ble undersøkt av jordmor på sist kontroll og fikk beskjed om at lillegull ligger med hode nede. Er det slik ut svangerskapet? Eller kan den snu seg opp igjen? Hodet "fester" seg vel ikke så tidlig?
lille frø, mor til to Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Min har ligget med hodet ned under hele svangerskapet. Er i uke 34. Av og til kjennes det ut som hodet har festet seg. Men er klar over at de kan snu seg enda. Tror hodet kan feste seg ganske tidlig på 1. gangsfødende.
Julelita Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Lillepia mi lå også med hodet ned i uke 29, men snudde seg opp igjen i uke 36. Det er uvanlig, men det skjer.
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 takk for svar jeg er andregangsgravid, men husker svært lite - kun 3 år siden sist fødsel også! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå