Gå til innhold

Hva er harry tatoveringer? Og hva er fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker så fælt på dette om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke tatoveringer er harry, men det er noen jeg ikkesynes er fine.Feks barb wire rundt armen og tribalsleeves

Skrevet

jeg synes det er harry å skrive navnet sitt med blokkbokstaver i korsryggen.. Jeg vet dessverre om et slikt tilfelle!!!!!

Skrevet

Det er ikke harry, men det finnes veldig mange harry tatoveringer. En kan gjøre det meste med god smak. Motetatoveringer synes jeg fort blir litt harry t.d en del tribal, kinesiske tegn. For meg handler tatoveringer om individualisme, og da er det litt rart når mange andre har nesten samme motivet i korsryggen eller en har et kinesisk tegn uten noen tilknyttning til kulturen eller en mening bak.

Samtidig forteller det jo en historie, og jeg elsker å høre om alder når en tok og motivet bak tatoveringene til folk. Fine tatoveringer er vel de med litt størrelse, ofte, fordi de minste er for små til at en kan virkelig se motivet. Motivet bør vel være noe personlig, en mening bak, og ikke et tilfeldig symbol en finner i katalogen.

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

All tatovering er harry tatovering.

Skrevet

Uff, jeg har en harry tatovering :-( Har nemlig et kinesisk tegn bak øret! Tenke seg til at jeg syns den var sååå fin da jeg tok den. Min første tatovering er også litt småharry når jeg tenker meg om; En rose på skulderen. Begge disse tatoveringene ble tatt da det var "in" (altså maaange år siden)

Har også en sommerfugl på ankelen, og den er jeg fortsatt fornøyd med :-)

Skrevet

Må innrømme at de fleste er harry, men noen er geniale. Den jeg så i en konkurranse i sommer med en ostehøvel tatovert slik at det så ut som om den var i ferd med å høvle bort brystvorten bl.a.

Skrevet

Syns tatoveringer er kjempefint jeg! Enig i at tribal og kinesiske tegn kan være harry, men store fargerike tatoveringer i japansk stil feks... Råtøft! Men er helt avhengig av at tatovøren er skikkelig kunstner da...

Skrevet

syns igrunn alle med farge ser litt harry ut. slik som blomster,sommerfugl ol. med farge.

Skrevet

Det verste er når jenter tar en bitteliten tatovering bare for å kunne si at de har en tatovering. De ser ut som kreftføflekker med mindre man er 5 cm unna med øyeeple.

Men det er motiver som er fine på riktig kroppsdel.

Skrevet

Alle er harry! Gud så glad jeg er for at jeg ikke har tatt det! Puuuuuuuh!

Skrevet

95% av alle tatoveringer er harry, inkl. min egen som jeg fikk da jeg var 18. Skulle gjerne vært foruten! Kan syns at noen er fine, f.eks de som tatoverer f.eks. et bilde/minne om et barn som gikk bort alt for tidlig.

Skrevet

Jeg har 3 selv så jeg elsker tatoveringer! Men jeg liker ikke fargetatoveringer og heller ikke kinesiske eller tribal. Alle har det så det er bare kjedelig. Men svart/grå som er elegante er fine. Jeg skal iallfall ha flere.

Skrevet

Diger tatovering på overarmen - og da gjerne en rose er harry. Piggtråd rundt armen. Grøss. Og navnet til unga i korsryggen f.eks. er nok litt harry. Hva synes unga om det når de er tenåringer?? Flaut!!

Tatoveringer må være på litt diskret plasser synes jeg. Skulder, nakke, legg og korsrygg er greit. Gjerne en tatovering som er litt personlig og ikke poppis. Overarmen kan gå greit. På innsiden av håndleddet er litt kult.

Den kuleste tatoveringen jeg har sett var det en på vgs som tok. Har aldri sett noe lignende før eller siden. Hun hadde et blomster"kratt" som gikk fra litt oppå leggen og nedover fotbladet. Deler av tattoveringen gikk faktisk under foten. Det var ikke voldsomme greiene da, men veldig pent.

Skrevet

All tatovering er harry ! ! ! Jeg så en mann en gang tatovert en dame på venstre skulder med fire markerte, store F'er. De stod for: Find her, Feel her, Fuck her, Forget her. Det var bare så vittig, for mannen som ikke akkurat var en lekkerbisk er nok ikke den første i køen når det kommer til å nedlegge damer.

Skrevet

Jeg syns ikke det er harry med tattoveringer i det hele tatt, men jeg syns det er mange stygge. F.eks. damer med store pupper, terninger osv. hehe:-)

Jeg syns det er råtøft med kunstverk på kroppen, når man omtrent har laget et maleri, gjerne japansk, med masse detaljer. Men jeg kunne aldri tenkt meg noe sånt selv.

Jeg har fem tatoveringer og alle har en personlig betydning for meg, og sier noe om meg som person. Om noen mener at det gjør meg harry er det helt greit:-)

Skrevet

Beklager, men det verste jeg ser er overvektige damer med tatoveringer på brystene som henger som to store lodd. En skorpion eller falmet av rød rose. Og jeg liker damer med former, som gjerne kan være overvektige, men denne kobinasjonen får meg til å grøsse.

Skrevet

Eller etter vekoppgang der det plutselig blir en laaangstilket rose:) Jeg liker tatoveringer som er vakkert gjort og så synes jeg det er bedre med mange når en først setter igang. Tenker på Miami Inc og de som har stilen til det. Flotte kunstverkt! Ikke for meg, men uansett. Har en bror som er opphengt i 50-tallet både interiør, stil og musikkmessig, og hans tatovering passer svært godt til mannen. Han morer seg med å brette opp armene på jobben, siden han ser ut som en konservativ advokat som ikke følger moten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...