Høne Pøne Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 ...Det går jeg iallefall ut fra. Han fikk plutselig feber som steg raskt og våknet helt stiv i blikket. Kroppen ristet og han vekslet mellom å skjelve og le (?) nærmest frenetisk. På legevakta fikk jeg beskjed om å vente en time og bare følge med ham. Nå har han det bra, har fått Paracet og kjølt seg ned - men alt jeg leser tilsier at han burde vært på sykehus/hos lege til observasjon. Er det noen som vet hvorfor? De mente jo tydeligvis at det ikke var nødvendig på legevakta.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 synes det var rart at du ikke fikk beskjed om å komme inn. Jeg ringte 113 jeg fikk ambulanse på legevakta, var hjemme for meg selv og kunne ikke kjøre selv. Å krampene ga seg ikke før hun fikk Oksygen i maske. varte minst i 10-15 min. og hun frådet ut av munnen. Får de krampe fler ganger skal det utredes for epilepsi. Jeg hadde forresten ikke kontakt med henne i det hele tatt, sikkelig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå