Gå til innhold

Hvor mange og hvor store tatoveringer har DU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten på ankelen som er kinesisk tegn. HÅPER den betyr "kjærlighet"

Jeg har også en liten søt babydjevel i bleie nederst på magen, den fikk forøvrig et heeeftig vannhode under graviditeten:P

Skrevet

Har 5 stk.

To medium store på ryggen, en liten i nakken, en venstre arm og en på venstre skulder.

Er veldig fornøyd med de, men skal ikke ta flere (eller kanskje en til..). Var kun 17 da jeg tok min første. De kan skjules om jeg ønsker det og det var egentlig ganske bevisst.

Skrevet

Har ein ca 10 cm høg og 3-4 cm brei tatovering på ankelen. Sjølvkomponert, abstrakt, litt blomst/tre-aktig sak i svart.

Har lyst på ein til, gjerne noko med ungane men veit ikkje heilt kva eller korleis det kan gjerast utan å vere FOR harry, eller at det skal sjå ut som eit minne til ein som er død (misforstå meg rett, synest det er ein fin gest dersom ein har mista eit barn, men vil ikkje at folk skal tru det har skjedd meg når mine lever i beste velgåande).

Skrevet

Ingen store, og ingen små.

Og glad er jeg for det;)

Skrevet

Har 1, nederst på magen, under bikinilinja. ca 5 cm arabisk skrift som betyr desire( begjær)

lurer litt på å ta en til da :)

Skrevet

Ingen....

Hadde lyst på en når jeg var 22, gjett om jeg er glad for at jeg ikke tok!

Var ganske teit som 22åring, med like teit smak :-/

Og det som var HOT i 98, er NOT i dag

Skrevet

Har en stor på ryggen,en litt liten over hjertet,en liten på høyre overarm,og en litt stor på venstre overarm:-)Var 18 når jeg tok første,men angrer ikke:-)Har lyst på et par til,men får se når det skjer;o)

Skrevet

Har to små, en på innersiden av håndleddet og en i korsryggen:)

Skrevet

Har bare en, men den er stor. Ca. 30 cm nedover leggen! Angrer ikke, og har lyst til å bygge på. Og ha fler..hehe..

Skrevet

jeg har en liten en er på undersiden av armleddet.. Etternavnet til pappa.. kult etternavn så liker tatoveringen:)

Skrevet

kom på at jeg har en i nakken også:P hehe..

vet ikke helt hva det er, men den er i grunn helt grei.. Skulle ønske jeg hadde noe annet der med mer betydning,,

Skrevet

Har en som dekker nesten hele underarmen, en liten på magen, og en i nakken :)

Skrevet

Jeg har to stykker, begge i overgangen mellom skulder og overarm (en på hver side). De er ikke så store..

Var 17 og 19 år da jeg tok de, nå er jeg 35 og angrer ikke. Kunne egentlig tenke meg flere jeg.

Skrevet

har 2. Indiske tegnet for lykke i nakken, ikke så stor. mellom 5 og 10 cm

Blomsterlignende ting med 3 stjerner nederst på magen på venstresiden min, halveis over og halveis nedenfor trusekanten. ca 15 cm lang.

Skrevet

Har en stor snirklete en på leggen og nedover foten med en rosa blomst. Angrer ikke.

Skrevet

Har ei rundt håndleddet: navnet på gutten min, fødselsdato og et mønster + tre stjerner i nakken:)

Skrevet

Jeg har en stor på øvre del av ryggen, å en mellomstor på korsryggen, pluss en "liten" rundt håndleddet, navnet til min sønn. Veldig fornøyd med alle sammen :) Den største har farver, de to andre er svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...