Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Kommer helt an på barnet. Vi har hell med det. Men liten avd. Bare 10 barn, og to av disse er så små. De andre er halvåret eldre. Men er det mange så små på avdelingen kan det være vanskelig å få de like trygge, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Vår jente begynte da hun var 10 mnd, har gått strålende. Men så er hun en veldig trygg baby og... kommer jo litt an på det. Hadde hun vært veldig sutrete og redd fremmede så hadde det vært verre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 jeg er i en litt kinkig situasjon med samboer som jobber 1 mnd. borte og er 1 mnd. hjemme..samtidig som jeg går høyskole:/ jeg vil jo gjerne klare å fullføre. Planen var barnehage fra januar 2010. Jeg har fått plass og alt er ordnet, men vet rett og slett ikke hvordan jeg skal fikse dette..det er vondt å gå stadig med dårlig samvittighet:S dagmamma er ikke å oppdrive her som vi bor heller..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 han er blid og kjekk hele tiden:) har aldri vert redd folk som jeg kan huske egentlig, og går gått sammen med andre barn..har vert mye på barnepass der jeg trener..og det har gått fint hver gang heldigvis. Er heller aldri sutrete go gråter sjeldent..kun vist han snubler litt..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå