Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Det kom litt skit på en ull strømpebukse og en ull body til minsten, min samboer la det i vann og jeg oppdaget det idag.. det har ligget der noen dager Er det ødelagt???
Lea Laus Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Nei ull skal da tåle vann! Kjør det en runde i vaskemaskinen på ullvask så går det nok fint. Tror det er kunpositivt at samboeren din la det i vann for å få bort flekken.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Takk for svar, er ganske lettet dersom det stemmer at det tåler å ligge så lenge i vann. Tenker på fibrene? Det er mørk brunt så det er ikke flekker, han la det i vann pga sin uvitenhet om klær/ull. Han har rett og slett null peiling på sånne ting. Bare sett at jeg legger ting i vann noen ganger Hadde nettopp vært å kjøpt nytt ulltøy til snuppa, så ganse kjedelig om det hadde blitt ødelagt
Lea Laus Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Sjekk for sikkerhets skyld at det ikke mp håndvaskes, det står på vaskelappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå