Gå til innhold

strikkedilla...

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som aldri har strikket noe som helst før, har plutselig fått dilla på å strikke nisser.....

GØY....!!! Blir årets julegave fra meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er sikkert morro å strikke nisser, det gjør mormora mi også.. Dem blir jo så fine :) men jeg klarer ikke strikke annet enn skjerf så... hehe

Skrevet

Eg har fått skikkeleg strikkedilla igjen eg og, etter ein stopp på nokre månader. Den siste mnd har eg strikka genser og hue til begge ungane + genser til ei veninne sitt barn (julegave), eit par skikkeleg tøffe sokkar til ei anna veninne sitt barn (igjen julegave) og eit par pulsvantar (m/ tommel og fletter) som pappa skal få til jul.

Det er så gøy, og det er så kjekt å kome i gang med julegåvene og kjekt å kunne gje noko heimelaga og fint :o)

Her er genserane eg har stikka til dei søte små:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=4086140&l=6498344278&id=670782526

Skrevet

Det er nok lenge igjen til jeg kan strikke genser...hehe, så flink er jeg ikke, desverre:) Men er skikkelig stolt av at jeg greide å strikke en RBK-lue til guttungen, og det bare på en kveld....

Men har skikkelig lyst til å lære å strikke genser....

Skrevet

Flotte gensere Ranveig :-) Er de strikket på pinne nr. 8 ? Da skjønner jeg at det gikk fort ja.

Jeg elsker å strikke, spesielt nå på høst/vinter. Blir lite når det er finere og varmere vær og en er mer ute. Men koslig foran tv i høstmørke :-)

Akkurat ferdig med en jakke i alpakka-ull til niesen min. Strikket et par votter til sønnen min i går. Blir vel en del flere votter fremover. Så greit å ha mange i barnehagen.

Skrevet

Takk for det, og ja genserane er strikka på pinne 8. Skulle liksom bruke tida på toget frå Bergen til Oslo og tilbake til å strikke den første, men eg var jo ferdig før vi kom til Gol på veg tilbake. Så det gjekk fort ja :o)

Skrevet

kjempefine gensera og luva.... :o).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...