h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 jeg som aldri har strikket noe som helst før, har plutselig fått dilla på å strikke nisser..... GØY....!!! Blir årets julegave fra meg....
Lene~mor til tre Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 ja det er sikkert morro å strikke nisser, det gjør mormora mi også.. Dem blir jo så fine men jeg klarer ikke strikke annet enn skjerf så... hehe
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Eg har fått skikkeleg strikkedilla igjen eg og, etter ein stopp på nokre månader. Den siste mnd har eg strikka genser og hue til begge ungane + genser til ei veninne sitt barn (julegave), eit par skikkeleg tøffe sokkar til ei anna veninne sitt barn (igjen julegave) og eit par pulsvantar (m/ tommel og fletter) som pappa skal få til jul. Det er så gøy, og det er så kjekt å kome i gang med julegåvene og kjekt å kunne gje noko heimelaga og fint ) Her er genserane eg har stikka til dei søte små: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4086140&l=6498344278&id=670782526
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2009 Det er nok lenge igjen til jeg kan strikke genser...hehe, så flink er jeg ikke, desverre:) Men er skikkelig stolt av at jeg greide å strikke en RBK-lue til guttungen, og det bare på en kveld.... Men har skikkelig lyst til å lære å strikke genser....
cilles Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Flotte gensere Ranveig :-) Er de strikket på pinne nr. 8 ? Da skjønner jeg at det gikk fort ja. Jeg elsker å strikke, spesielt nå på høst/vinter. Blir lite når det er finere og varmere vær og en er mer ute. Men koslig foran tv i høstmørke :-) Akkurat ferdig med en jakke i alpakka-ull til niesen min. Strikket et par votter til sønnen min i går. Blir vel en del flere votter fremover. Så greit å ha mange i barnehagen.
Ranveig R Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Takk for det, og ja genserane er strikka på pinne 8. Skulle liksom bruke tida på toget frå Bergen til Oslo og tilbake til å strikke den første, men eg var jo ferdig før vi kom til Gol på veg tilbake. Så det gjekk fort ja )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2009 kjempefine gensera og luva.... ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå