Gå til innhold

Dere som har erfaring med Paralgin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere reagert?

Blitt sløve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sløv de første gangene jeg tok det, men hadde jeg tatt en nå tviler jeg på at jeg hadde merket noe. (annet enn at evt. smerter ville forsvunnet;o).

(Og jeg har ikke brukt det mye)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blir stuptrøtt av dem. Ikke sløv, men direkte trøtt bare... kjempeekkelt

Skrevet

fikk de mot ryggsmerter en gang men ble forferdelig kvalme av de. æsj.

aldri blitt sløv eller noe nei..

Skrevet

Hal aldri merket noe annet enn smertestillende effekt. Men Kodein kan ha en sløvende effekt på noen.

Hos noen er det vanskelig å avgjøre om man blir sløv av medisinen eller om smertene "sliter en ut" og at man derfor opplever en ekstra trøtthet etterpå eller opplever å sove ekstra godt og lenge.

Skrevet

Ikke sløv, bare trøtt.

Skrevet

Veldig sløv og trett! Gjør ingenting så lenge smertene forsvinner!

Skrevet

Vanlig Paralgin reagerer jeg ikke på i det hele tatt, høres ut som de over her snakker om Paralgin Forte? Det kan jeg bli temmelig sløv av.

Skrevet

Tydeligvis litt sløv nå også jeg, tenkte på Paracet. Paralgin finnes vel bare som Paralgin Forte. Det er Pinex som er både vanlig og Forte.

Skrevet

jeg blir kvalm av paralgin forte, men da jeg byttet til pinex forte merket jeg ingen ting annet enn at smertene i ryggen neste ble borte.

Skrevet

Det er Paralgin Forte jeg mente, ja.

Glemte å poengtere det og trodde det ikke fantes flere typer. :o)

Takk for svar!

Jeg har sovet temmelig tungt i natt. Hehe..

Skrevet

Paralgin Forte funker ikke på meg! Har like vondt etter å ha tatt de pillene jeg :(

Skrevet

Jeg blir fortsatt surrete hvis jeg tar 2 stykker samtidig. Men som regel tar jeg en paralgin og en paracet sammen, og da blir jeg ikke så surrete. Men merker litt døshet og tar det alltid etter at barna har lagt seg.

Skrevet

Jeg får noen helt forferdelige magesmerter. Lå og vred meg på gulvet og hylte. Var såvidt samboeren min ringte ambulanse.... Har aldri hatt så vondt noen gang. Etter det (ikke veldig ofte jeg burker paralgin Forte) får jeg kun paralgin forte om stikkpiller. Har verken blitt trøtt eller sløv.

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Jeg bilr smertefri. Aldri slapp eller trøtt. Det er jo ikke så veldig sterke greier egentlig.

Skrevet

Jeg har aldri blitt verken sløv eller surret, selv ikke av 2. Men jeg blir gjerne veldig kvalm dersom jeg ikke har spist skikkelig før jeg tar de, og jeg blir veldig hard i magen dagen etterpå.. Men de tar smertne =)

Skrevet

Brukte paralgin forte noen dager etter operasjon, og ble veldig sløv og trett. Skulle ikke prøvd å kjøre bil for å si det sånn ... følte meg helt dopa.

Skrevet

Ser heldigvis ut som de virker bra på meg.

Lite smerter og ikke så sløv eller trøtt.

Skrevet

Ser Kinemor har det som meg, paralgin forte virker ikke. Og jeg responderer lett på alle andre slags smertestillende. har fått forklaring på dette da, nemlig at noen mennesker mangler det enzymet i kroppen som omdanner paralgin forte virkstoffene til morfin... kjøper den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...