:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 altså. vi skal ha sjørøver bursdag... hehe og jeg tenkte og skrive at de som ønsket kunne kle seg ut. men jeg vil ikke at 15 barn skal komme med sverd og pistoler. kan jeg si at de gjerne får kle seg ut, men at vi blir glade om lekevåpen ikke er en del av kostymet? dette er en 3 års bursdag
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 ja, det kan du. Men du må være forberedt på at noen kommer til å dukke opp med sved og pistoler. For noen barn er dette selve essensen i det å være sjørøver..
prekæs Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Nei det kan du ikke. En sjørøver trenger våpen:P
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, det kan du. Helt klart! Det skriver også de fleste bhg i dag til sine karnevall! Hvis du skal lage invitasjoner går det kanskje ann å gjøre litt mer ut av det? Feks at "ingen skal ha med våpen. I dag er det ingen sjørøverkamp, kun kos". Eller noe som er enda bedre enn hva min fantasi klarer å kokkelere
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 ja, jeg skal finne på en liten historie i inbydelsen bare viste ikke helt om det var sosialt akseptert med våpen nekt men de som dukker opp med våpen skal få ha dem. men da er det ihvertfall ikke en million småtasser med sverd ... hehe
Kamomille Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Vi hadde "våpennek"t i vår sjørøverbursdag! ingen sure miner blant ungene, og flere av foreldrene kom med positive bemerkninger til det:)
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Vi kjøpte lapper og laga papirluer til alle sammen. Da slapp foreldrene styret med å kjøpe/lage kostymer, og våpen var da ikke en del av opplegget. Vi kjøpte en pinjata som var en skattekiste, og den fikk de denge løs på med et gammel tresverd.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2009 ja jeg tenkte litt på det med lapper og lege papirluer. men jeg vet småen ønsker seg et ordentlig kostyme, og det blir litt teit vis han er den eneste i kostyme eller ikke får bruke det han får. jeg vet at dette er en fryktelig egoistisk argumentasjon
Tommage♀♂ Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Men han er jo bursdagsbarnet, så da kan vel han ha kostyme, så får gjestene utstyr når de kommer! Bursdagsbarnet skal da ha noen fordeler;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå