Gå til innhold

silikon er stygt

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanvittig, ta slike inngrep... hva sier dere t barna deres når de kommer om ti år og klager på det ene eller andre? Ring dr. Roald, jenta mi- mamma betaler??

turn of, stygt, ekkelt, fremmedlegemer i kroppen.

Herregud, gå fra c til dd eller b til c???

dustedamer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig teit og barnslig sagt av deg,det finnes mange grunner til å ta silikon.

Nei,jeg har det ikke. Men støtter de som vil ha det.

Kropp er forskjellig,sånn er det bare. Noen har pene pupper,og noen ikke.

Skrevet

Ok HI, antar at du ikke aner hvordan det er å ha rosiner i bhen?

(Og hvis du sier joo, jeg har kjempesmå pupper, men er fornøyd med det naturen har gitt meg/nekter å forandre meg for skjønnhetstyranniet e.l., så tror jeg rett og slett ikke på deg ;))

Skrevet

HI aner heller ikke hvordan det er å være 21 år å ha ammet tvillinger.

Puppene mine henger som på en afrikansk kvinne,kan slenge de over skuldra når jeg dusjer.

Venter på å få lagt inn anatomisk silikon,sånn "naturlige" pupper som henger litt ned,ikke sånn står-rett-ut-pupper-silikon.

Skal også ha en vanlig B-skål.

Skrevet

Er litt enig med HI. Synes silikon er stygt og ser sjelden naturlig ut. Synes faktisk det er kjempefint med små pupper. Tror de fleste menn ikke bryr seg om størrelsen heller.

Skrevet

er heller ikke begeistret for silik.. ikke glad i puppene, men heller naturlig enn unaturlig. Dessuten synes jeg det gir gale signaler. Ikke fornøyd med kroppen? Da kjøper vi den finere... jeg forstår reduksjon - det har helsegevinst. Silikon er for meg bare idioti. Jeg har ammet to barn, jeg har 80 a - men heldigvis nok trygghet i meg selv til at jeg gir f.

barnslig å mene at silikon er teit? haha, synes heller silikon er barnslig, jeg. så lite trygg på seg selv? trenger pættebekreftelse, liksom.... haha

Skrevet

Ikke enig der gitt. Jeg har ikke store greiene å putte i bh`en selv. Hadde jeg turt skulle jeg tatt silikon selv. Men jeg tørr rett og slett ikke tukle med kroppen på den måten.

Skrevet

Syns silikon er fint jeg. Hater gliper mellom dassen og veggen, og ikke minst er det veldig greit for å tette rundt døra inn til dusjen så vannet ikke renner utover golvet.

Skrevet

Jeg er enig i at silikonpupper er stygt om vi snakker ala Pamela Anderson etc. De er jo helt runde, og ser ut som om de er limt på overkroppen, og ser proporsjonalt helt feil ut.

Men i dag finnes det leger som kan å operere inn silikon eller saltvannsproteser på en helt annen måte, som i mange tilfeller får det til å se ekte og pent ut.

Jeg skjønner at enkelte vil ta silikon dersom man feks får "2 lause skinnfiller som henger og slenger" feks etter amming, eller om man vil bygge opp et nytt kunstig bryst dersom man må fjerne hele eller deler av brystet pga brystkreft.

Det som blir trist, er når unge, normale jenter velger å la seg operere, fordi de av en eller annen grunn ikke føler seg pene nok, bra nok etc. De tror at "bare jeg blir tynnere, får større pupper, får fikset nesen osv, DA vil jeg bli lykkelig og kan endelig begynne å leve". Mange har jo helt normale bryster, som egentlig ikke er verdt å tukle med.

Skrevet

Har venninner som har ammet tre barn, og som virkelig ikke har hatt fine bryster etterpå. Brystene henger ned nesten til navelen (kan si det, for er på god vei selv). De tok begge silikon og jeg er overrasket over hvor fine og naturlige brystene deres ut etterpå.

De var begge veldig misfornøyde med kroppen sin, og hadde null selvtillit som kvinne pga hengebrystene a la "bestemor"

Når jeg er ferdig med amminga og har fått spart opp noen kroner, så blir det operasjon her og.

Er lett og si at naturlig er best når man er velskapt fra naturen sin side. Hvorfor ikke ta et lite inngrep som kan forandre hele selvtilliten til et menneske og som gjør at man føler seg vel og attraktiv i egen kropp? Blir for dumt av andre som er fornøyd med seg selv og skal fordømme andre som ikke har vært like heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...