Gå til innhold

Hull på Skogstaddress etter to dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år kjøpte jeg ny skogstaddress til 4-åringen. Etter bare to dagers bruk er det to hull på dressen, og etter den første dagen var den fillete nederst på beina. Det er tydlig at glidelåsen som fester innerforet gnager hull. Dette er ikke holdbart, så det blir nok en tur til butikken i morgen. Gutten er ikke av typen som sliter ut klær heller. De dressene vi har hatt tidligere vises knapt at de er brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, satser på at det ordner seg og at vi bare har vært uheldige. Kjempefine dresser og kjenner flere som er fornøyde med den.

Skrevet

Vi har en to gutter har brukt, uten hull. Klag i vei! Det er igrunnen tilfeldig hvilke dresser det blir hull i her i huset.

Skrevet

Ikke bare hos oss da skjønner jeg. Kjøpte to stk på lørdag til mine to små, allerede store hull nede ved bena.

Skrevet

Spennende å høre hvordan det går med deg. Var og klagde på vår skogstad-dress i dag (totalt slitt nede ved bena etter 4 dager). Men fikk bare til svar at vi hadde kjøpt for stor dress og det var ingenting de kunne gjøre:(

Utrolig dårlig kvalitet!!!!

Skrevet

Det er det som er problemet da. At dressen blir tråkka på fordi den er for lang eller fordi en ikke strammer den borrelåsen slik at dressen ikke kommer i bakken.

Mange dresser har strikk nede og da er det ikke noe problem, men da har du derimot problemer med å få de utenpå slalomsko osv.

Vet andre som har fått reklamert på dette selv om det egentlig er din feil. (Dette var til flotte, HI må reklamere på de andre hullene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...