Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=575203
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg leste det for noen minutter siden, og det ser ikke bra ut. Vanskelig å forutsi utfallet, men jeg velger å håpe at det går bra.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Er det kun hvis det slutter å blåse at ballongen kan lande igjen da? Den må da vel sprekke, eller at gutten mister pusten hvis den går så høyt? HI
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg klarer ikke å følge med på dette engang, Håper ved min Gud dette ender bra.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Stakkars mor og far- for et mareritt!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Talentløse og totalt uansvarlige foreldre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Ballongen er landet men uten gutten....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 De spekulerer på om gutten i det hele tatt har vært ombord. Håpe ikke det og de lurte foreldrene eller at han er hos en kompis el... Huff, mareritt! Tenk om han har ramlet ut....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Har den det? jeg holdt på å si hva mer veit du? Jeg kjenner jeg nesten ikke klarer å puste bare på tanken, hvis det skulle være mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 hvis det VAR mitt barn, ikke skulle som jeg skrev:S
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 ingen bilder viser at noen har falt ut eller gjenstander har ramlet ut av ballongen under ferden... Så gutten sitter vel vettskremt hjemme under et tre i hagen...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Lurer på hva man har i iq jeg, når man har slikt i hagen, og med små barn i hus?
aanonym Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Det ser ut til at han har falt ut av ballongen, så det spørs vel...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Nei ikke veit jeg.. men uansett så er det ingen som fortjener noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Fortjener noe sånt? Selvfølgelig ikke, men hallo, og ha slikt i hagen??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Skjønner ikke hva som går av folk. De fleste små barn vil jo finne den flygende saken veldig interessant. Tenk om han hadde invitert med seg resten av barna i nabolaget oppi der. Nei folk forundrer meg stadig. En del ulykker kan faktisk forhindres. Men det hjelper jo ikke denne lille stakkars gutten om han har vært i ballongen. Krysser fingrene for gutten og håper familien får en lærepenge..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 "Ballongferden endte til slutt på et jorde, men gutten var ikke om bord. Det er uvisst om gutten kan ha falt ut underveis, eller om han ikke gikk om bord i ballongen i det hele tatt. "
Tokatter_USA Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Han er funnet i god behold og er hjemme igjen. De vet ennå ikke hva som skjedde.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #21 Skrevet 16. oktober 2009 På VG står det: Den savnede seksåringen Falcon er funnet i live i en pappeske over garasjen hjemme. Flere timer etter han ble meldt savnet, ble det klart at Falcon trolig hele tiden hadde gjemt seg i garasjen hjemme. - Barn gjemmer seg når de blir redde for å ha gjort noe galt, det har jeg sett flere ganger i løpet av min karriere. Det rare her er at vi hadde et øyenvitne som sa at gutten forsvant med ballongen, noe som åpenbart viste seg å ikke stemme, sier en svært lettet polititalsmann til pressen på stedet hvor ballongen landet. Familien er kjent for å være ivrige stormjegere, og faren er en ivrig amatørforsker og oppfinner. I et presseskriv for reality-programmet fortelles det hvordan familien jobber med å bygge en datasamlende ubemannet ufo-lignende farkost som de kan sende inn i stormers øye. Trolig var den en slik ballong man fryktet Falcon hadde forsvunnet opp i luften i. Broren sa Falcon forsvant med ballongen Dramaet har gjennom torsdag kveld utspilt seg i Denver i USA. De første meldingene gikk ut på at seksåringen kom seg opp i farens eksperimentelle heliumballong og løsnet fortøyningen. Falcons bror skal ha fortalt foreldrene sine dette. ---------- Ja, godt at det endte bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå