GreitÅVæreAnonym Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Så overskriften på et innlegg her inne som omhandlet takkekort. Vi har ikke sendt takkekort til NOEN etter at minsten ble født, og nå er han 8 mnd.......:-/. Har rett og slett glemt det!! Minsten har jo selvsagt fått masse gaver og oppmerskomhet... Litt pinlig dette, men hva gjør jeg nå? Sender et veldig forsinket takkekort i samme slengen som en julehilsen???
3småtroll♥ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Ja det kan du jo- god jul og takk for oppmerksoomheten jeg fikk da jeg kom til verden;) Men det var heller ikke vanlig med takkekort for alt og ingenting før da, så du mååå jo ikke gi takkekort i denne anledningen..
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Her forventes det:) Litt flaut å glemme.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Har aldri mottakk takkekort for gaver jeg har gitt til barn og jeg har aldri forventet det heller. Er mange "regler" som jeg ikke vet om, tydeligvis....
Mom2Two Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Lag ekstra fine julekort med bilde av barnet og en koselig hilsen på der du takker for gaven og ønsker god jul osv. Æssa, ikke heng deg opp i det, ordner seg;o)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2009 Dette var god lesning;-) Da tar jeg det ikke så tungt.. Tar det eventuelt med i en julehilsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå