Gå til innhold

Samme som på parforholddebatten, tips for å "vinne" din elskede tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres helt teit ut....men.....Typen min mener vi er mest som venner og ikke kjærester. Har barn i lag og det er klart livet blir endret da...Han flyttet ut for han visste ikke hva han følte lenger for meg. Jeg vil gjerne ha han tilbake, han er en god mann:) Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre...vil ikke være desperat og masete..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det lureste er åå gi han tid og avstand. Ikke noe du egentlig kan gjøre, annet enn å ikke presse han for mye- det kan gjøre vondt værre. Snakker av erfaring her. Skjønner det er vondt, men regner med at du har sagt klart fra hva du ønsker og føler. Ikke vits å gjenta det, for han vet antageligvis hvor du står. MEN samtidig, prøv å tenk fremover og ikke håp for mye dersom han ikke vil mer. Husk at han er bare en mann når alt kommer til alt, og dem er de mange av. Deter hardt å akseptere, men ikke verdens undergang. Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

desperat å masete er det siste du bør velge å bli!

finnes ikke mere frastøtende å asexuellt en det!

satt i samme situasjon for 1 år siden.

å da valgte jeg å gi han intrykket av at jeg hadde det helt ok!:)

når barna var hos bf, gikk jeg lange turer, trente, besøkte venner, shopping ++

alt som fikk meg til å føle meg bedre:)

når jeg og bf var i samme rom var jeg bestandig høflig og hyggelig. også på tlf.

snakket aldri dritt om bf, såg ikke helt vitsen.

men lykke kortet mitt kansje var nok at jeg er pen..! å veldig populær! så manglet overholdet ikke på beilere selv om jeg var alene med mange barn:)

tror nok det også var med på å få bf`s øyner opp for meg?! hehe..

men vi er nå sammen igjen, å jaggu har han forandret seg til det BEDRE!!:))

Skrevet

Ja, jeg tenker å la han få ro, ikke mase og styre...Kanskje bake litt kanelboller akkurat når han leverer ungene..og gi han noen. Be på hjemmelaget pizza "for å snakke om ungene"....*glise*

Skrevet

Å ikke være så altfor interessert kanskje? Når han oppdager at du ikke lenger hart behov for han så kan det hende pipa får en annen lyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...