Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 å skulle sagt en pen ting til deg selv, hva vilel du sagt ?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 At jeg er blitt steike flink med kostholdet:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 haha, jeg har faktisk ingenting pent å si om meg selv nå. Huff..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 må ikke være om utseende eller noe, kun å si noe positivt til seg selv, middagen du laga var god. etc ?
Dronningen! Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Da sier jeg det for deg anonym.... En pen/god egenskap er å kunne le av seg selv!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 positivt jenter, positivt. kom igjen. dette klarer vi . alle har noe positivt med seg. for meg er det at jeg har klart meg røykfri to dager i dag . '
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Jaja, du har gått opp noen kg, men puppene har blitt fine og fyldige da:)
Kongeørna Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Du har verdens flotteste gravidemage!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 32 år, og ser bedre ut en EVER (man endrer kriterier etter hvert nemmelig)) har nettop hatt dagens økt etterfulgt av en dusj...Man kan ikke annet enn å føle seg vel når man har trent en time og dusja seg,,I morgen starter helga, da skal vi kose oss med svømmehall, taco, godterier og vin..Mmmmm Og selv om puppene har krympet inn til noe smått og rart noe så funker de som f.....Amminga gikk skeis, men nå er det aldri mer amming på meg,- så DA virker de kjempebra ,- he-he.... Har en fin munn som enda ikke har mistet fylde grunnet alder. SOm eks-røyker er jeg redd for at det skal skje fortere enn jeg håper ) Tennene er ok hvite:o) Øynene er lekker grønn/gul ) Begynner og få markerte muskelr i overarmene ) Men best av alt, livet generelt er så bra for tiden at jeg nesten ikke tør tro det..Noe må nesten skje snart, for det er nesten for godt til å være sant....Men nå skal vi ikke ta sorger på forskudd..I verste fall får man de da to gang ) Ha en fin natt alle sammen
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville sagt til meg selv: Du har set tmye bedre ut, men fy fader hvor mye du har fått gjordt de siste dagene. Nå kan du ta helg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg stod akkurat og studerte meg selv i speilet litt nå når jeg skulle dusje. Først tenkte jeg, uff nå har jeg blitt litt for tynn ( er konstant stresset om dagene og sliter med dårlig matlyst). Men så tenkte jeg, men fy søren så fin kropp jeg har og fin hud, hihi.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #21 Skrevet 15. oktober 2009 god hårdag! syns eg er ser bedre og bedre ut med briller
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #23 Skrevet 15. oktober 2009 Du ser jaggu meg bra ut til å ha hatt så mye å hanskes med, og så mange psykiske påkjenninger i så mange år;)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #24 Skrevet 15. oktober 2009 Du er heldig som har en mann som ikke forlater deg enda så stygg og feit som du er blitt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #25 Skrevet 15. oktober 2009 ingen er stygge 21.44 alle err pene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå