Gå til innhold

Tips for å "vinne" han tilbake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres helt teit ut....men.....Typen min mener vi er mest som venner og ikke kjærester. Har barn i lag og det er klart livet blir endret da...Han flyttet ut for han visste ikke hva han følte lenger for meg. Jeg vil gjerne ha han tilbake, han er en god mann:) Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre...vil ikke være desperat og masete..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det gjør du helt rett i... det værste man vet er desperate og masete. Om man er usikker så blir man mer sikker på at man ikke vil dersom den andre blir nettop desperat og masete... Han vet vel hva du vil, så la ham være.. Du kan heller gi ham litt "space".. og etter en studn invitere han med på å jøre noe moro sammen ute forpliktelser og se hva som skjer...

Skrevet

Takk for fint svar:) Tror jeg må satse på det. Hva med sex? Kan jeg etterhvert om vi er venner og gjør ting sammen komme inn på om han kan tenke seg å ha sex? Jeg sier at JEG trenger det?

Skrevet

Absolutt. Sex holder han absolutt hos deg, det er en glimrende måte å holde han nær på. Og det viser jo kjærlighet og ømhet. Du vil jo merke hvis han ikke ønsker sex med deg så går det galt, da har han enten funnet ei ny dame eller så elsker han deg ikke lenger. Men hvis du prøver å ha sex med han så ofte som du selv har lyst så har du kontroll over han på en måte. Og det er jo bra. Men ellers vær litt kostbar, men ikke for kostbar. Menn gidder ikke å leke spill, er man kostbar så risikerer man at de bare gir faen og går videre til noen andre og da driter du deg ut.

Skrevet

Ja, ikke sant? Er ikke lett dette. Har ikke tenkt å leke kostbar, men heller ikke desperat nikkedukke...uæææ, finner jeg en middelvei?

Skrevet

Ikke mas på han, ikke ring eller send meldinger om hvor han er, hva han gjør på, hvem han er med og sånne ting. Du kan spørre hvordan det går med han, men prøv helst og se om han tar kontakt med deg, gjør han det så kan du snakke og flørte med han. Men prøv å unngå å kontakte han først. Men går det for lang tid så kan jo du ta kontakt og høre hvordan det går med han.

 

Du kan jo be han på middag og se en film en dag i helga f.eks. Og da kan du jo være litt fristende/lett kledd så du kan se om han lar seg friste enda.

 

Du må nesten føle og se selv hvordan du skal oppføre deg. Er vanskelig fordi menn har så lett for å bli snurt og drite i oss hvis vi er for kostbare.

Skrevet

Jeg er HI

Var en tur i leiligheta hans nå...Han har brukt mye penger der ja....flattv og annlegg til ca 50.000??? Jeg synes nesten det ser ut til at han er kommet i en trassalder??!! Det er så vondt å se at han bare "driter" i familien sin og vil gjøre akkurat som han ønsker...hærregud...håper samvittigheta spiser han opp snart..

Skrevet

Midtlivskrise???

 

eller psykisk sykdom...?

Skrevet

hahaha psykisk sykdom ???? fordi han har kjøpt seg flat tv etc som er enhver manns drøm ? dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.

 

Han ønsker å være singel og leve livet sitt. Da er dette typisk menn, gjøre kåken tøff med tøft inventar og feste og pule alt av damer han finner til han går lei. Så slår kanskje samvittigheten inn når dette er gjort og er du heldig kommer han tilbake. Det spørs hvordan HI oppfører seg. Spiller hun kostbar så kommer hun aldri til å se han igjen mer.

Skrevet

Du siste som kommenterer, psykisk sykdom mente sikkert HI som en utrykksform. (hun vet sikkert at manisk deprissive eks kan få kjøpekick...og bruker det som eksempel). Det virker som han har fått litt hette og vil tilbake til "singelivet" og leve litt uavhengig, men som hun over sier så kan det hande han går ei av det (om ha nikke har funnet en annen da..) men jeg mener du må være kostbar og la ham være litt... da ser han kanskje at han ikke var så ettertraktet likevel og savner deg og dere... Om han vet at du er der "å venter" kan han jo bare fortsette å ha det sånn.. deg på "hod" mens han sjekker markedet.. la han heller "sjekke markedet" i fred og så innser han kanskje at gresset ikke er så mye grønnere... Lykke til.

Kanskje du skal gå på en date også?

Skrevet

Hi her...

Å, djiiiizez...jeg på date?? Tør jeg vel ikke....har vært sammens med mannen min siden vi gikk på videregående...15 år ...

Har faktisk ikke lyst på noen andre heller, så det føles bare trist..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...