Holly❄️ Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har skrevet endel innlegg om datteren min siste uka... for 1 uke siden fikk hun falsk krupp, men ble kvitt det fort. Men har vært veldig sliten og uvel hele uka, og er fortsatt ikke bra.. Jeg har ventet på feberen som aldri har kommet, for hun oppfører seg som om hun har feber nemlig... Røde, varme kinn, slapp, survete og veldig sliten.. Hun har hatt blemmer på tunga, men legen fant ikke ut av det. Har måttet gi henne paracet tre ganger i døgnet pga tunga, for det er iallefall der hun sier hun har vondt. Gråter og sier auauau... Hadde crp på 34, ikke kjempehøyt med andre ord.. Hoster litt, men er en sunn forskjølelsehoste som legen sa. Uansett, i kveld etter at hun la seg, sto hun opp og sa at hun klødde på magen, så jeg så etter. Og der ser jeg et veldig svakt utslett, som såvidt sees men kan likevel kjennes... Klør ikke noe særlig tydligvis, for hun snakket ikke på det etterpå. Kan det være 5. barnesykdommen? Stakkars jente, først forkjøla i en uke, så falsk krupp, så halsbetendelse, så nå kanskje 5. barnesykdommen?? Alt på 2 uker...
mozell Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Det kan være den ja, jenta mi hadde visst denne nå nylig. Ble liksom aldri frisk, og fikk to ganger utslett. Men denne sykdommen kan komme i flere faser, se denne linken: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2826 Håper dere finner ut av det:) god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå