Gå til innhold

Noen som har termin i mars?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Har selv termin i slutten av mars. Blir fastsatt nærmere på tirsdag. Da er det tid for UL og jeg er SÅ SPENT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har termin 20. mars :)

Blir vel korrigert litt på ul på torsdag, gleder meg :))

Skrevet

 

Har termin 08 mars, ca 6 dager før 4 års dagen til minste jenta mi :)

 

Lykke til på UL, jeg var på UL i Bergen igår :):)

Skrevet

har termin 27.mars, å har enda ikke peiling på når jeg får UL.

Skrevet

Hei !

Termin 27 mars :) Skal på ul 26 okt. Rart du ikke har fått innkallelse ennå h*n ..

Skrevet

Foreslår at du ringer KK og ber om å få snakke med ultralyd-lab'en.

Skrevet

Ringte sykehuset i dag, å hun som "styrte" med dette, hadde hatt ferie tom i går, så hun skulle begynne å innkalle snart igjen. så håper at det går fort!

Skrevet

Moro at vi har termin samme dag da, BomBaLomba! er det ditt første barn? jeg venter nr.1:)

Skrevet

Jeg har termin 30.mars. Skal på UL 28. oktober, gleder meg veldig :o)

Skrevet

har termin 5 mars og venter ei jente.

Skrevet

ååååå, håper jeg får UL før mndskifte da!! *ønske ønske*

Skrevet

Hei!

Vi har termin 25.mars,og da komer det en liten gutt :) *meget stolt *

Skrevet

Har termin 19 mars. Skal til UL på onsdag så det blir vel en endring =)

Gleder meg masse. Hørte den fantastiske hjertlyden på tirsdag. <3

Skrevet

Var på UL i dag og fikk termin 2 mars. Venter mest sannsynlig en jente. Skal på privat UL for endelig bekreftelse :-)

Skrevet

Termin 21.mars og skal ikke på UL før 5.nov. Lenge å vente.

Skrevet

Termin foreløpig er 26 mars, blir sikkert satt tilbake på mandag når jeg skal til ordinær UL.

Skrevet

hadde termin 13. mars, men forandret til 18. mars etter UL ;) Noen av dere fra Drammen og omegn eller???

Skrevet

♥Madame_Mim♥ :

Ser vi har termin på samme dag, 2.mars :)

 

Mensterminen min var 28.februar, så ble bare satt to dager tilbake...

Jeg venter ei lita prinsesse:)

 

Noen her fra nordland?

Skrevet

Vi har termin 5. mars og venter en liten gutt.

Skrevet

Har termin 11.mars.

Venter en liten gutt denne gangen :)

Skrevet

har termin 3 mars, men skal ha planlagt keisersnitt, og har fått dato for dette den 23 februar..så ingen marsbaby her nei:)

Skrevet

Termin 10. mars, vet ikke om det er gutt eller jente. Ultralyd bekreftet mens-terminen

Skrevet

jeg hadde termin 10mars men var på UL igår å da ble den utsatt til 14.mars.

de kunne ikke se kjønnet:)så da blir det er super overaskelse:)

Skrevet

har termin 3 mars.. da kommer det en liten gutt... kan nesten ikke vente med å hilse på<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...