Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har så lyst til å ta noen smakfulle nakenbilder nå når jeg er gravid, jeg syns dette er så fint! I sort/hvitt eller sepia. Noen som har erfaringer med sånne fotoseanser? Og ble dere fornøyde?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Definitivt ikke!!!!! Har gitt beskjed om at jeg slår den første som prøver å ta bilde av meg med diger mage!!! Tror ingen har tatt sjansen... :-) Hater kroppen min nå, men synes andre gravide er vakre, da. Jeg liker forresten ikke å bli tatt bilde av ellers heller. Men dette er jo svært individuelt, så lykke til med bildene - blir sikkert kjempefine :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Men når man er gravid har man lov til å strutte med magen! Det har man jo ikke ellers
It's all about me Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Var og tok magebilder like før termin med både en og to så må ta nå også. Med nummer en tok jeg også slike nakenbilder, men valgte heller å beholde de med klærne på. Var fine alle, men vil henge de et sted alle kan se dem. Med nummer tok jeg også et bildet av nummer en og magen, så denne gangen blir det nummer en, to og magen )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 ja, sånne bilder er jo bare helt nydelige:-) har endel planer om hvordan jeg vil se ut og sånn, so tror det kan bli bra. Har tenkt å ta ett med meg og barnefar også, tror det kan bli veldig fint:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå