Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er 4,5 måneder på vei og har ingen synlig mage. Eneste jeg merker er at jeg er veldig hard rundt navlen. Venninen min er like langt og har vokst ganske mye. Hun påstår at jeg kommer til å få mye større mage enn henne etterhvert fordi jeg kommer til å vokse mye mere i slutten. Ligger det faktisk noe til grunne for denne teorien, eller er det noe som stemmer for mange? Synes bare det var litt merkelig..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 En venninne av meg fikk mage sent og da var det som en fotball eksploderte i magen hennes. Hun ble større enn de andre venninne mine som har vært gravide. Men det er nok forskjellig fra person til person
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg hadde like stor mage med begge mine, men der var stor forskjell frem til ca 5. måned. Med nr 1 hadde jeg ingen mage før 5. måned, men med nr 2 kom magen før jeg fikk testet.......
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Nei -dette stemmer ikke. De som har små mager i såpass langt ut som du er, blir sjelden kjempe store. Dette jobber jeg med så dette vet jeg. Men det fins det unntak.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 kommer helt ann på genene dine det:) du kan ha liten mage hele sv, eller bli "enorm" har selv 5 sv bak meg å hatt liten mage med alle, selv om babyene har vært mellom 2800-4000g. men så lenge du er aktiv å spiser sunt, så blir du ikke "unødvendig" større i allfall:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Takker for svar, ble bare litt nysgjerrig Er ikke det at jeg er redd for å få stor mage, men hvis jeg kan unngå å bli enorm ser jeg ikke negativt på det. Men så lenge barnet er friskt og sunt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå