nr.3:) Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 hadde aldri trudd det gjekk ann.. men alt som er igjen er at eg er veldig "stiv" på baksida av låra, nett som eg har gått ein veldig lang tur... men alt anna er vekke... og eg har som har hatt ilt for både å reise meg, gå, komme meg ut av senga osv. Andre som har erfart dette? Får glede meg so lenge bekkenløsninga holde seg vekke, kan jo hende den er tilbake i morra...
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hvor langt er du på vei? Har hørt noen snakker om at bekkensmertene kan forsvinne i slutten av svangerskapet, om det stemmer vet jeg ikke.
kaksja Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 med første mann ble all bekkenløsning og alle slags "plager" plutselig borte, 2dg etter fødte jg. ble litt sånn stille før stormen! hvor langt er du på vei a?
Gunn og Gutta Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Det kan hende babyen din har festet seg, det kan nemlig stabilisere bekkenet litt, sånn at smertene blir borte.
nr.3:) Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 eg er 37+3 i dag, men har ein baby som er estimert til å bli rundt 4.3kg ved termin, so gjer ingenting om han/ho vil melde sin ankomst litt før tida:) Blir spennande å sjå om da er eit tegn på at fødselen ikkje er så langt unna:)
villemo26 Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Har skjedd med meg og! Hadde dritvondt og klarte knapt å sitte, eller gå tur men no er den som godt som vekke.. Uten at beibien er festa eller nåke!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Det er nok individuelt er jeg redd. Jeg har hatt det helt motsatt nemlig. Mye plaget av bekkenløsning ganske tidlig, som ga seg etter gode øvelser og massasje og akupunktur. Men nå som babyen har festet seg, er den tilbake med full styrke. Vanskelig å gå og vondt å sitte og ligge og alt mulig... men bare noen uker igjen nå!!!
second_time Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Magen sank og vips var bekkenløsningen helt borte. Dette er over en uke siden og smertene har ikke kommet tilbake. Helt utrolig!!! :0)
Mummimamma 09+12 Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Dere som har født, har dere merket noe med bekkenet etter fødselen da? Eller har smerten vært helt borte? Ser så frem til å slippe å kreke meg rundt...
Isadoramamma Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Hadde et snev av bekkenløsning igjen fra forrige svangerskap, og det ble ille ganske tidlig denne gangen. Nå er jeg 32 uker på vei, og de værste smertene er sporløst forsvunnet:-D Bare litt øm i symfysen hvis jeg anstrenger meg mye. Har vært veldig sliten og følt meg nærmest invalid innimellom, og nå er energien tilbake for fullt: Kjempedeilig:-) Vet ikke om jeg tør tro at det varer, men nyter så lenge jeg kan:-) Var ikke sånn forrige gang, men alle svangerskap er forskjellige, så jeg har et håp:-)
mammas skatter <3 Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 har d akkurat som deg "lillemor er høygravid"..... fikk bekkenplaga i uke 6. ble 100 % sykemeldt etter hvert (rundt uke 20)og ble da så å si helt fin etterhvert. å plutselig i slutten av uke 31 kom den for fult ijen, heilt uten videre.....å satans så vondt. tror d kom av at han ha festa hode sitt. for va på ul på mandag å der hadde han vist festa hode...som e da hadde på følelsen for de siste dagene hadde han ikke hatt de vanlige liggemåtene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå