Gå til innhold

Komisk finn.no annonse!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11.000 for den? Noen er optimistisk her ja. kanskje dem mente 1000?

Skrevet

ikke dyrt? driter du penger?

Skrevet

Ja, unik som i "stygg som juling" unik. Uff..ville ikke ha kjøpt den om den bare hadde kostet 50 øre.

Skrevet

Dyrt vil si at vare ikke er verdt pengene. Det er vel lov å si at denne er verdt pengene med tanke på materialer og arbeid, men at det er for mye penger for en vugge er en annen sak.

Skrevet

de er bare et godt eksempel på en uten smak som skal prøve å lure noen til å kjøpe noe "unikt".. Å sammenlikne "inikt" og flott er vel i dette tilfellet litt i overkant.. Ser de selger en liknende i blå også, så prisen er ok 11.000... hva får noen til å tro at man får solgt slik dritt??

Skrevet

er jo bare en rød trevugge med stoff limt utenpå. Ikke spesiellt pent gjort heller.... tror ikke dette er spesiellt dyrt å lage. Man kan vel pimpe opp vugga si sjøl istedet:)

Skrevet

Pimp my cradle!

 

Kjære vene, den var jo utrolig lite lekker, tror kanskje jeg kunne gitt 11,- for den, ikke en krone mer. Og prøvd å selge den for 100 etterpå...

Skrevet

Hadde aldri i livet betalt 11.000 for den.

 

Hadde det vært Dolce/Gabbana, så kunne jeg forstått prisen. Men hadde ikke kjøpt den for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...