Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Men jeg må til tannelgen, for jeg må fikse den ene tanna. Skal lage en ny krone, og det vil jo koster noen tusen...tenker jeg. Det er så forbanna dårlig timing. Strømregningen kommer snart, og nrk lisensen. ARG...Også 2 mnd til jul? Etter denne mnd og neste mnd kommer jeg til å bli helt fullstendig blakk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 ehm..er kanskje litt lurt å ha en sparekonto eller "bufferkonto" til slikt.....?? et tannlegebesøk bør jo ikke gå utover hverdagsøkonomien...da har du ikke en sunn økonomi....... men lykke til hos tannlegen!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Det har kanskje slått deg inn at ikke alle har mulighet til å opprette slike sparekonto? Hadde jeg hatt nok til å spare etter å ha betalt alle regningene, og andre div. ting så hadde jeg nok ikke skrevet innlegg og klaget nei.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Sånn er det bestandig. Tannlege, rep. på bilen osv kommer alltid når det ikke passer og det passer aldri...Sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå