Gå til innhold

Hvem har du snakket med i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine barn og min mann.

som de fleste andre dager..

Skrevet

Mamma, lillebror, dama i kassa på Ica, Shell-jenta som selger god kaffe, onkel politi & naboen

Skrevet

Min mann og ungene, pluss kassadamen i butikken.

Skrevet

Meg selv, katta, ungen, naboungene og faren min.

Skrevet

Barn

Mann

Barnhagedama

naboen

Over nettet har jeg "snakket" med dere..

Stusslig, men jeg er jo ikke alene..

Skrevet

Stort sett kontroll på det selv om jeg ikke akkurat vet hvem jeg "snakker" med nå

Skrevet

min mann og mine barn og mamma... samt sendt noen sms med et par veninner.

Skrevet

Bortsett fra mann og barn, 4-5 ansatte i barnehagen, noen på skolen, kassedama x 2 og moren min.

Men skriftlig har jeg snakket med 7 venninner i dag (fb/msn)

Skrevet

MIne barn, mannen, de som jobber i barnehagen, ei jente som går i barnehagen til jenta mi, kassedamen på butikken, ei dame som jobber på bakeriet, min mor, en kollega jeg tilfeldigvis traff

Skrevet

Mann, barn, svigermor, kiropraktoren, dama på rema, og snart ei jeg skal trene med. På nett har jeg prata med mange.

Skrevet

nesten ingen.. Er hjemme med syke barn og jeg går på veggen snart! Har bare snakket med barn i flere dager nå. Og bittelitt med mannen min som er bortreist. Jeg savner voksenkontakt!!

Skrevet

Ped led. i bhg, sønnen min, søstra mi (i tlf), dama til broren min også i tlf.

Skrevet

Kjempe mange. Har vært ute i hele dag. Vært på babysang, levert og hentet eldste i bhg. Vært på legekontoret, apoteket, butikken og videoen.

Skravla med 5 naboer og en haug med barn. Trilla tur med 2 og var vel 10 på sang. Snakket med noen foreldre jeg har møtt på vei til og fra bhg.

Jeg elsker å prate. Skravler med alle jeg møter. Kjenner alle i borettslaget og hilser. Har vært et utrolig deilig høst vær her i dag, så vi har vært masse ute.

Selvsagt har jeg også snakket med min kjære og mine 2 barn. Har også snakket med mamma og pappa og farmor på telefon...

Skrevet

jeg vil henge ut med deg, anonym 19.46:-) Du høres ut som ei ordentlig trivelig dame:-)

Hilsen anonym over som er hjemme med syke barn og som nesten ikke har snakket med noen..*sukk*

(jeg er også kjempesosial og blir gal av å ikke komme meg ut å møte folk..)

Skrevet

Sambo, sønnen, en barnehageansatt, inspektør, rektor, 10-15 av mine kolleger, x antall foreldre, alle elevene mine (17 stk), 2 damer som jobbet på h&m, mannen i kassa på eurospar, bussjåføren, mamma, pappa, søsteren.

Dette er så og si første gang i dag jeg er helt stille....deilig :-)

Skrevet

mann og barn, samt katt.

Ørt og fjørti stykker på jobb, kollegaer og brukere, samt andre som befinner seg der borte.

Ei venninne i permisjon og hennes 5mnd gamle baby.

mamma, pappa og søstra mi.

Begge de ansatte og en av ungene i barnehagen.

Endel jobbrelaterte telefoner.

Skrevet

Mannen

Barna

De som jobber i barnehagen

Kolleger

Andre studenter

Mannen i kassa i butikken

Pappa (på telefonen)

En venninne (på telefonen)

Skrevet

Mannen til venninna mi.

Han i butikken på verkstedet der jeg fikk lagt om til vinterdekk, og han som la dem på.

butikkmannen på Yrkesklær.

Butikkmannen på ølpolet

Butikkdama på Rema

ungene mine

Tanta mi

Nav-ansatte, 2 stykker.

Naboene og deres unger.

Jenta min unge er med en ettermiddag i uken(støttekont./aktivitetskont.)

Troooor jeg har husket alle nå

Skrevet

Mannen min og barna mine

Feier`ne

Flere ansatte i barnehagen

Svigerinna mi og niesene mine

En telefonselger, kl 0815 om mårran, synes det var litt tidlig eller?!

Diverse butikkansatte

Skrevet

Samboeren min,barna mine,3 ansatte i bhg,4-5 barn i bhg,to venninner på tlf,apotek-dama,brio-dama,notabene-dama,en dame som begynte å skravle i køen på veromoda,8 kolleger,ca 50 barn på jobben,20-30 foreldre,3 ungdommer i nærmiljøet der jeg jobber,faren min på tlf,og kassadama i matbutikken.

Skrevet

Mamma, Mormor, Sønnen min, Mannen min, en veninne og barna hennes, en del kunder og en kollega.

Chatter med noen veninner innimellom, men det teller kanskje ikke

Skrevet

Ungene mine, bestekameraten min, nav- ansatt, kassadama på kiwi, sfo leder og en "skulemamma". ;)

Ja, også mamma på sms.

Skrevet

Sønnen min, mannen, svigers, mamma, alle på jobben og mange forskjellige mennesker i jobben min. Store deler av jobben min består i å snakke med mennesker, så har ikke tall på hvor mange eller hvem jeg har snakket med.

Og de i barnehagen og et par av barna der.

Skrevet

mange på jobb når jeg var innom på et møte ,elektikkeren som måtte ordne opp i noen brente ledninger, flisleggeren som holder på på vaskerommet. gubben og ungene. Dama i kassa på prix noen fler tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...