Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg oppdaterer sjelden, og deler generelt lite av livet mitt med andre på fb, men siste oppdateringen min var at jenta mi er begynt å krabbe. Hva slags ting pleier dere å skrive, og hvor ofte oppdaterer dere?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hvorfor skulle dette være av interesse for noen?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Neivel, unnskyld at jeg spurte. Det var bare et forsøk på småprat, prøver å slå i hjel litt tid. Ingen trenger å svare. Herregud...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Skriver mye om ungene..hva jeg gjør. Stort sett en gang daglig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Oppdaterer sjeldent. Mest hvis jeg skal ut og reise og slikt. Har ikke et så spennende liv akkurat.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Eh....kanskje det er interessant for vennene hennes 18.36. Svigerinna mi oppdaterer daglig om sønnen sin, nevøen min og det syns jeg er interessant. For vi møtes ikke så ofte, så det er så koselig å høre hva han har gjort etc.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Veldig sjeldent. Sist var i forbindelse med valget tror jeg. Kun viss det er noe helt spesielt som skjer, da gjerne politisk. Aldri Privat. Har et par folk som oppdaterer stadig med har kule, interessante oppdateringer. Feks observasjoner de har gjort om noen rare mennesker, morsom filosofi etc. Noen mennesker har god fantasi og er morsomme å lese om. Andre kjempekjedelige. Jeg er heller litt kjedelig, så gidder ikke oppdatere så ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå