Gå til innhold

jul ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er noen månder til jul enda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre enn meg som gleder seg?

Skrevet

Jeg kommer alltid i julestemning midt på sommeren, jeg. Men ikke i desember, dessverre.

Skrevet

Julen er det vel en stund til. Men november er stor-måned for inntak av julemat.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i julemat. Synes ikke at det er så godt.

Skrevet

Jo, det er en stund til jul enda, men noen av oss ser bare fordeler med å ha handlet inn gaver, mat og snacks i månedene før, slik at adventstiden kan nytes med familien i ro og mak. Jeg HATER overfulle handlesentre og stresset med å handle i julestria, så jeg priser meg derfor lykkelig over at alt er i hus og boks lenge før den tid. :)

Skrevet

Det var en veldig god ide! :) Jeg begynner nå, med salting og tørking av julekjøtt ol., og så varer det hele til påske sånn ca. :) Handler julegaver i desember, men det er bare fordi jeg synes butikkene er så koselige da. :)

Skrevet

Jeg har funnet ut det er en del penger å spare på å benytte seg av tilbudene som kommer i høstmånedene (både på mat og gaver), så har man både mer penger og tid i desember.

Skrevet

Jeg gjør også alt klart før desember. Dessuten så hater jeg å gå i butikker. Elsket det før jeg fikk barn, nå takler jeg det nesten ikke. Så blir en del nettshopping :)

Fom. 1 desember så er det bare kos, kos og mere kos i en hel mnd. Digger desember!

Og hvis jeg vil så kan jeg gå å titte i butikkene i desember, bare kose meg og titte, for å bare sulle rundt i butikker for å se er helt i orden. Så lenge jeg slipper å handle noe spesielt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...