Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre enn meg som gleder seg?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kommer alltid i julestemning midt på sommeren, jeg. Men ikke i desember, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Julen er det vel en stund til. Men november er stor-måned for inntak av julemat.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i julemat. Synes ikke at det er så godt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Jo, det er en stund til jul enda, men noen av oss ser bare fordeler med å ha handlet inn gaver, mat og snacks i månedene før, slik at adventstiden kan nytes med familien i ro og mak. Jeg HATER overfulle handlesentre og stresset med å handle i julestria, så jeg priser meg derfor lykkelig over at alt er i hus og boks lenge før den tid.
ellesant Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Det var en veldig god ide! Jeg begynner nå, med salting og tørking av julekjøtt ol., og så varer det hele til påske sånn ca. Handler julegaver i desember, men det er bare fordi jeg synes butikkene er så koselige da.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har funnet ut det er en del penger å spare på å benytte seg av tilbudene som kommer i høstmånedene (både på mat og gaver), så har man både mer penger og tid i desember.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg gjør også alt klart før desember. Dessuten så hater jeg å gå i butikker. Elsket det før jeg fikk barn, nå takler jeg det nesten ikke. Så blir en del nettshopping Fom. 1 desember så er det bare kos, kos og mere kos i en hel mnd. Digger desember! Og hvis jeg vil så kan jeg gå å titte i butikkene i desember, bare kose meg og titte, for å bare sulle rundt i butikker for å se er helt i orden. Så lenge jeg slipper å handle noe spesielt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå