katta72 Jente 08-12-06 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Er ikke helt sikker på om eg er på riktig forum men prøver å spørre her allikevel. Er det bare min pc som krangler med alle disse reklamene? Eg går inn på sidene her og så tar det evigheter før eg kan gjøre noe som helst. Og når eg så endelig får skrevet noe, så rykker hele bilde seg fordi nokk en reklame skal skvise seg inn.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 hehe.....er nok litt pga pc'en din. Men skjønner hva du mener. Tar litt tid for meg også Liker ihvertfall ikke den lego-reklamen som kommer over hele skjermen å du må trykke bort på x-en. Men det er vel slik barnimagen.com klarer å holde sidene oppe, pga sponsorer så vi må nok bare lev med det.
rødt&blått Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Enig, den rykkingen er en plage... Men er generelt ganske irritabel av meg om dagen!
MetalMom Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hvis du bruker Mozilla firefox kan du laste ned noe som heter ad block og flash block. Da ser du ikke reklamene mer.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Enig med deg.. Det rykker og napper alle veier her.. Forståelig at det er reklamen som holder siden gående. Men det finnes da en grense.. Det var ikke så ille før klikk.no tok over halve sida med reklame..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå