Gå til innhold

JULEGAVE til foreldre - har dere forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de hytte eller peis, er alltid ved en sikker vinner!

Skrevet

Herregud for en tragisk gave!!

Skrevet

Ja, det kan du fortelle til foreldrene mine som ønsker seg dette til jul hvert eneste år. Nepe!

Skrevet

Enig med hun over her, det var en forferdelig tråkig gave! Hadde jeg aldri gitt bort! Ved faktisk.

Skrevet

Ja, det er jo så forferdelig å gi bort noe som folk som har ALT virkelig trenger og ønsker seg.

Da er det heller dere som er tragiske/tråkige, jenter!

Skrevet

Ved hadde faktisk mine foreldre virkelig satt pris på. Det skal jeg notere. De klager alltid over prisen på ved;-)

Skrevet

Åååå, hadde ikke takket nei til ved. Jeg elsker å fyre (og må pga kaldt hus), og ved er dyrt.

Skrevet

- Hva med bøker? Noe artig som ala "Lær å huske", "Ideboken" eller noe?

- Male et bilde selv.

- Klær

- Sengetøy

- En moderne tenkisk dippedutt som de må lære seg å bruke

- Noe til bilen/campingvogn, hvis de har?

- Tilby deg å vaske ned huset deres eller rydde i bod/garasje i julegave ;)

- Et hjemmelaget "klippekort" på arbeidstimer du/dere skal utføre (f.eks husvask, oppussing eller plenklipping, eller noe som du vet de ikke liker å gjøre).

- Forstørr og ram inn et gammelt bilde av dem eller hele familien

- Finn bilder av alle barnebarna i samme alder (f.eks når alle var 1 år) og få et bilde tegnet av alle ungene som leker sammen i samme alder.

- Hva har de behov for? Hvis de trenger noe stort, gå sammen med andre og kjøp dem noe de virkelig trenger.

Skrevet

nei vet du va og gi julegave til mine foreldre har jeg sluttet med for lengst , bruk pengene på barna dine i stede

Skrevet

Både mine foreldre og svigerforeldre har alt og er umulig å finne på gaver til..

Men for mange år siden laget jeg en sånn kalender med bilder av ungene i, og det har vi fått klar beskjed om hvert eneste år etterpå, at de trenger ingenting annet enn den kalenderen.. Spurte svigerfar i fjor om det var noe spesielt han trengte, om det kunne være greit med noe for kalde dager, f.eks ullstillongser, votter e.l. Han så rart på meg og svarte: Får jeg ikke kalender?

Så her blir det bildekalender til å ha hengende på kjøkkenet i år igjen :)

Skrevet

I år blir det massasje og pedikyr til mamma og svigermor, samt fotobok av barna og barnebarna som vi bestiller på nett.

Svigerfar får et hjemmekino anlegg og svigerfar får akevitt + konfekt.

Vi spleiser på dette jeg og mine to brødre og min samboerer og sine to brødre.

Skrevet

Vi har kjøpt storbyferie til svigerforeldre, flybilletter og 3 netter på hotell. I tillegg får de guidebok og toalettsaker i håndbagasje størrelser. (har spleiset med en annen familie, ble ganske dyrt)

Mamma får fotokamera og pappa får minnebrikke til det og en bula buksa han kan ha når han vil slappe av hjemme. Vi kjøper en del til dem så noe mer må vi nok tenke ut.

Pleier også å gi ett eller annet med bilde på av barna, tror det blir konfekteske med bildet på lokket.

Skrevet

Her er vi så harry( har nemlig hørt her inne at det er det,,) at vi har gitt en kopp til hver av besteforeldrene med bilde av den som får og det eneste barnebarnet de har.. Med teksten verdens beste mormor- verdens beste farmor osv.. De ble kjempeglad for det!!

I fjor lagde jeg fotoalbum med bilder fra dagen barnebarnet deres ble født ig frem til julen. Tok for oss ting de hadde vært med på og brukte masse masse tid på dette. Koster ikek så mye, men det ligger enormt mange timers arbeid bak det..

Oldeforeldre oh slikt har vært kjempefornøyde med fotokalender av oldebarnet..

Men her i gården finnes det bare et barnebarn på begge sider så det er nok ekstra stats å få noe med henne..

Skrevet

I år har jeg kjøpt, ja jeg er ferdig egentlig med julegavene i og med at jeg har termin i begynnelsen av desember og vil slappe av den tiden. Til mamma har jeg kjøpt en dyr krem, sminke, espresso skjeer, design brødpose:P også tenkte jeg å lage en kalender av barnebarnet. Dessuten skal jeg spleise med broren min på et strykejern ( som hun vil ha). Til far blir det en masse filmer, kalender og perfume...

Skrevet

En kurv eller bolle mad masse digg oppi. Kaffekos, vin en god bok, sjokolade eller hva nå fantasien kan finne på lager det hvert år og de bare digger det. Og kalender eller et stort maleri fra barna med bilder på av de en sikker hit.

Skrevet

Mangler de hytte eller peis, er dette sikre gaver.

Skrevet

Mine foreldre har alltid hatt lyst på en splitter ny Volvo xc90, så det blir gaven fra meg og mannen min i år... Må da spandere såpass, også har de jo alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...