Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har et lite spm til alle dere mannfolk her inne: Hva synes dere om hengepupper,strekkmerker og cellulitter? Er d så turn off som mange damer skal ha d til? Vet d e veldig hva man liker osv men..får man d ,og ikke akkurat kan gjøre stort med d..d spiller vel ingen rolle? altså hvis de r kone /samboer d er snakk om eller en du er forelsket i? har hun feks hengepupper..hvor mye teller d og gjør d noe ? Hvor mye har d å si for dere liksom?
mathilassi Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 For min egen del så kommer det ann på mengden.. Har ingenting imot henge pupper, strekkmerker eller cellulitter. Men jeg syns det kommer ann på resten også.. Så lenge man tenner på personen så gjør man det.. Om andre syns noe annet så gir jeg ihvertfall f*** i det
mathilassi Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Neih.. Jeg har sett tynne jenter med stygge hengepupper hehehe.. Så det har jo litt og si.. Men ikke mye
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes ikke tykke damer, damer med valker rundt magen eller henge pupper er noe særlig attraktive; Tvertimot. De fleste menn er jo opptatt av damer som har flotte kropper. Er jo ofte derfor sexlivet blir dårligere etter man har fått barn, mennene takler ikke hvordan kroppen til sin kjære ble etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hehehe...så damer skal heller operere sg da etterpå så menn bli fornøyde? skjønner egentlig ikke dette...elsker man en person skal d ikke bety så mye ..er d pga fødsel og kanskje mye vektoppgang eller vekt nedgang etterpå som er årskanen..pluss hormoner seff ...og alt d der,så er d slik...da må man akseptere d..og hvis man da går inn for d..og det er sikker individuelt,men handler d om nærhet og nyelse så har d lite å si. Men uansett så er d forskjellig fra mann til mann.... Forresten så er d ikke så lekkert når mannfolk får ølmage og henge rumper heller:Pog menn har også cellulitt og henge ing og strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Såklart damene bør jo ikke operere seg for det om. Det er jo naturens gang. Men hvordan noen ser på en er jo hvordan en ser på en. Man kan ikke endre hvordan en person ser på en person fysisk. Så hvis du ser ut som en supermodell før fødsel og ser ut som et skremsel etterpå så er jo hverken det din feil eller mannens feil. Men det er jo ikke noe å gjøre med det. Men har lest at mange par`s forhold endrer seg betraktelig etter fødsel pga utseendet blir veldig forandret og mannen mister den sexuelle lysten på sin kjære. Og det er jo ingen sin feil, det er det som følger med en fødsel det. Er jo så mangt som endrer ens utseendet, feks mye usunn spising etc. Men ved en fødsel så blir jo så mange deler endret på ens, brystene, vaginaen, magen, rompa etc og det er jo de delene som tenner en mann. Det er jo mange som opererer seg pene, men det er som regel for sin egen skyld og for å få selvtillitten tilbake. Og jeg syns ikke det er noe galt i det. Da blir dem selv fornøyde og mannen blir nok fornøyd. Men det er jo opptil hver enkelt person.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Okey,ja d skjønner jeg...la meg justere litt...Hvis hun har god selvtillit feks? Og hvis hun ikke ha d? jeg selv ..som ikke er mann seff...ville faktisk synes d spillte mindre rolle om dama hadde en god selvtillit og aksepterte seg selv slik hun var uavgengig av hvor mye cellulitter hun hadde eller what not. Såklart ville d ikke vært turn on uansett om un så ut som en gudinne og ikke eide selvtillit,
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Er dame, men svarer allikevel. Det spørsmålet du stiller, hva er egentlig poenget? Det eneste du sikkert oppnår er å få "bekreftet" at de fleste syns det er veldig flott med en stram kropp med tingene på plass. Har du selv dårlig selvtillit og er misfornøyd med kroppen? Du får det ikke bedre om ti menn sier til deg at hengepupper er ok. De problemene sitter oftest i hodet. Få kjøpt inn noen fine bh er som holder ting på plass, løfter og former. TENK at du er vakker og sexy. Ikke så lett å få til, men har du selvtillit og utstråling er det utrolig hvordan folk "tror" på det. Tenker du mye på hvordan du ser ut når du har sex? Be om å få bind for øyene og konsentrer deg kun om å kjenne etter berøringer. Det er ikke bare det fysiske som avgjør om man tenner på en person!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Joda,du har helt sikkert rett i mange tilfeller..sånn generellt;) Men dette handler om satistikk.. Fordi d er en realitet dette med kvinnebildet og hvordan kvinnen ser seg selv..spesielt med tusen asrekkmerker osv;)Men d er ingen slik mulighet her på dib slik som på babyverden å lage en slik graf der folk stemmer selv:) Men for all del..skal alltids ta rådene dine til etterrettning jeg:P
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Mitt inntrykk er at kvinner er mer opptatt av hvordan de og andre kvinner ser ut en vi menn er. Det er ganske ofte jeg hører kvinner omtale andre kvinner (og menn for den saks skyld) sitt utseende/stil. Det skjer veldig sjelden at menn bryr seg om andre menn. Iallefall ikke på en måte som kommer offentlig til uttrykk. Det er kanskje litt anderledes med gutter.
Slarti Skrevet 20. oktober 2009 #13 Skrevet 20. oktober 2009 Har dama for mye selvtillit er faktisk det mye mer turnoff en om hun er skikkelig stygg. Er en fin balansegang der. Det er totalpakken som har noe å si. Jeg vil heller ha ei som ikke har for mye selvtillig og ikke er modell en ei modelldame med alt for mye selvtillit. Og når det kommer til celulitter så gir jeg F.. i om hun har det eller ikke. Er mer skeptisk til hengepupper da jeg personlig liker små pupper. (helst Acup eller en liten Bcup)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå