Gå til innhold

Olla!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bryter taushetsplikten ved å legge ut innlegg som du gjør. Det er bare å lete opp navnet ditt på forum for å finne ut en rekke ting om deg som bla detaljer om barnehagen du jobber i, byen og fylket du bor i, hva slags tittel du har etc. Skaff deg en annen jobb viss du ikke klarer å bearbeide dine fustrasjoner over foreldre i barnehagen på andre steder enn et nettsted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen!!

Hadde jeg kjent meg igjen i innlegg, lagt ut av barnehageansatte, her inne så hadde det blitt et gedigent oppvaskmøte i barnehagen!!

Skrevet

Og hvorfor legger du ikke dette innlegget der det hører hjemme, altså under hennes tråd på skravlesiden?

Skrevet

Av den åpenbare grunn at jeg ikke vil signere med eget nick.

Skrevet

gjerne det. Har ikke lyst å signere for vi bor i samme område og jeg orker ikke krangling. Men greit å opplyse folk om at de burde passe seg litt inne på nettforum i lille Norge

Skrevet

Da er det gjort men om jeg får noen tilbakemeldingen gjenstår å se:o)

Skrevet

Så hvordan i all verden kan noen finne ut de ekte navnene bak nickene?

Er du moderator?

Skrevet

Nei. Men Olla er en bruker som har vært her en stund. Hun har lagt ut både info om hvor hun bor, arbeidstittel, detaljer om barnehagen osv. Kjenner man seg igjen i historien hennes fra skravle, og kommer fra samme sted som henne er det lett å skjønne hvem det er. Norge er lite

Skrevet

Ok, da forstår jeg! Hun burde heller ha lagt det ut på anonym....

Skrevet

Hun burde ikke ha langt det ut i det hele tatt. Uprofft som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...