Gå til innhold

Vi har ikke begynt enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen har ikke kjøpt en eneste ting til babyen vår. er det slik at det er mange som begynner lenge før, eller er det vanlig å ta det mer med ro, slik vi gjør?

19 uker nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg har hørt fra flere andre så er det kanskje litt tidlig ennda å kjøpe noe når du bare er i uke 19 ennda. Tiden frem til fødseln kan ta mye lengere tid om man begynner altfor tidlig. Du kan jo holde litt utkikk etter tilbud og slikt da? Det er ikke akkurat billig alt sammen. Hvis du har planer om å kjøpe noe brukt på finn.no foreksempel så kanskje du kan begynne og holde utkikk.

En ting anbefaler jeg på det sterkeste og det er å begynne å se deg ut etter en barnevogn så tidlig som mulig. Den må jo kjøpes noen måneder i forveien i tilfelle de må bestille den inn på butikken. Pluss at det er MYE å velge imellom så det lønner seg å ha tid til å tenke på hvilken som passer før man kjøper. ;)

Skrevet

Vel, jeg har i hvertfall tenkt: herlanhet, det er leeenge til! nå vil jeg heller bruke penger på kino, kafe og alt sånt dilldall som vi ikke kommer til å ha tid til siden uansett; men folk rundt meg spør stadig om vi har begynt å pusse opp babyrom osv... Er det liksom vanlig? tar da bare en uke å pusse opp det lille rommet!

Eneste vi har kjøpt er vogn, fordi vi fikk en ny en til spotpris.

men da later det til at vi ikke er sent ute og tafatte allikevel ;)

Skrevet

Hehe, har selv bare handlet et par handduker for gøy skyld. Mye fordi tingene bare vil ta plass og samle støv, pluss at jeg ville følt at det var litt rart å ha et rom fullt i babyting uten noen baby.. hehe.. er bare 26 uker så...:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har ikke handlet noe enda æ heller (er kun 16 uker, men jeg har jo det aller meste fra før.

Alt jeg skal kjøpe inn er seng m/tilbehør, stellebord og bilsete og det venter vi nok med til det nærmer seg slutten.

Men jeg kommer nok til å kjøpe litt nye klær selvom jeg har en stor haug med pappesker fulle av klær og diverse til lille, må jo få litt nytt da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...