Gå til innhold

Hva vet foreldrene deres om barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk at de fleste andre familer er tett sveiset sammen, døtre står nærmere sin egen familie enn mannen og familien hennes stiller mer opp en familien hans osv..

Hos meg er det ikke sånn... Mine foreldre har 20 barnebarn (kompsert familie og enda flere komposerte familier hvorpå alle teller) I året husker de 18 bursdager, handler 18 julegaver, sitter barnevakt for 18 barnebarn har sittet hos dem da de har telt opp stolthetene og kom til 18 så var det slutt. De husker ikke navnene på barna mine engang..

Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg har aldri vært bra nok for stemoren min og hun har klart å påvirke faren min som ikke var superengasjert i meg fra begynnelsen.. Alt vi gjør er feil, mannen jeg valgte er feil, utdannelse, huset er fult av feil, barna er fulle av feil MEN de husker jo ikke engang hva de heter...

Har heldigvis en SUPER svigerfamilie som til og med husker min bursdag, noe min egen familie ikke gjør. Er veldig takknemlig og glad i svigerfamilien min og tenkt å "slekte" mer på dem enn på min egen familie når det blir min tur til å bli bestemor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn mor, stefar, svigermor og svigerfar vet det meste som foregår i livet til våre barn.. De engasjerer seg maksimalt..

Min far har ikke sett dem på 2,5 år og vet ikke noentingl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...