oleanna2005 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Flere ganger i uka når jeg henter barna på SFO er det en bestemt gutt som får kjeft av ( som regel) den samma ansatte. Det skjer IKKE på en diskret måte,og både voksne og barn hører hva som blir sagt. Jeg kejnner ikke barnet,og jeg vet ikke hva grunnen er til at det får irettesettelser/kjeft. Men der kan virke som om den ansatte passer godt på det barnet. Jeg synes det ekkelt å høre på. Hvis mine barn har vært i den situasjonen har jeg syntes det det kunne skjedd på en mer diskret måte. Opplver det slike ting også?
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg mener at ros i plenum og korreksjoner/konstruktiv kritikk alene... Dette burde da alle som jobber med barn i grupper kjenne til? Syns det høres ut som en voksen med et problem her jeg, uten at jeg kjenner situasjonen...
Brillefint - Jadda! Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Svigermor jobber i sfo og de har faktisk hatt ekstraordinært personalmøte for å ta opp dette med kjefting, da noen av de ansatte kjeftet så inni hampen på ungene heeele tiden. I barnehage og på SFO kan det ofte bli en såkalt kjeftekultur. Bruker dere ha noe slags form for kontaktmøter med SFO? Kunne jo tatt det opp der, evt snakket med pedagogisk leder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå