Gå til innhold

Om min fødsel :)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet kl. 4 om natten av jeg fikk noen vonde tak i magen og korsryggen, så da stod jeg opp og satte meg i sofan.

Kjennte fort at nå var det i gang, så jeg tok de siste tingene som jeg skulle ha i baggen min og vekte mannen min. Jeg ringte far min for han skulle passe de 2 andre jentene mine. Når han kom så kjørte vi til sykehuset, og i det jeg skulle gå ut av bilen så gjikk vannet! Og etter det tok riene seg skikkelig opp og det var så J***** vondt! Jeg kom opp til føden kl 06.00 og så gjikk jeg rett i dusjen, og det var sååå deilig.

Jordmor ville se hvor mye åpning jeg hadde fordi jeg begynnte å kjenne press nedover og da hadde jeg full åpning!! Så da var det bare å komme seg inn på fødestuen og legge seg opp i sengen og presse i vei! kl. 07.21 var den nydlige og helt perfekte prinsessen min ute :)

Hun var 3950 cm og 50 cm lang og 35 rundt hode :) Så jeg fikk en veldig rask fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en drømmefødsel!!! gratulerer.

Skrevet

Åh,gratulerer! :D

Helt surrealistisk å lese om dere med korte fine fødsler, brukte to døgn selv første gang... Er veldig spent denne gangen :)

Nyt verden og nurket og gratulerer sååå masse! :)

Skrevet

oi ja det gikk fort! så du oppdaterte statusen på fb i 4tida, og i 8-9 tida fikk jeg mms;P jeg vil også ha en rask fødsel! grattis igjen:)

Skrevet

Gratulerer med den lille jenten din=)

Skrevet

Gratulerer så mye. En sånn fødsel vil jeg også ha. ",)

Skrevet

Flott fødsel! Gratulerer så mye :0)

Skrevet

hørtes ut som en perfekt fødsel dette her :o)

lykke til med den nybakte prinsessa :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...