BarnNr.4 :) Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg våknet kl. 4 om natten av jeg fikk noen vonde tak i magen og korsryggen, så da stod jeg opp og satte meg i sofan. Kjennte fort at nå var det i gang, så jeg tok de siste tingene som jeg skulle ha i baggen min og vekte mannen min. Jeg ringte far min for han skulle passe de 2 andre jentene mine. Når han kom så kjørte vi til sykehuset, og i det jeg skulle gå ut av bilen så gjikk vannet! Og etter det tok riene seg skikkelig opp og det var så J***** vondt! Jeg kom opp til føden kl 06.00 og så gjikk jeg rett i dusjen, og det var sååå deilig. Jordmor ville se hvor mye åpning jeg hadde fordi jeg begynnte å kjenne press nedover og da hadde jeg full åpning!! Så da var det bare å komme seg inn på fødestuen og legge seg opp i sengen og presse i vei! kl. 07.21 var den nydlige og helt perfekte prinsessen min ute Hun var 3950 cm og 50 cm lang og 35 rundt hode Så jeg fikk en veldig rask fødsel!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Åh,gratulerer! Helt surrealistisk å lese om dere med korte fine fødsler, brukte to døgn selv første gang... Er veldig spent denne gangen Nyt verden og nurket og gratulerer sååå masse!
LisaColli Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 oi ja det gikk fort! så du oppdaterte statusen på fb i 4tida, og i 8-9 tida fikk jeg mms;P jeg vil også ha en rask fødsel! grattis igjen:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer med den lille jenten din=)
Julelita Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer så mye. En sånn fødsel vil jeg også ha. ",)
lillebie på`n igjen Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 hørtes ut som en perfekt fødsel dette her ) lykke til med den nybakte prinsessa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå